לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stuff you didnt know about me


המחשבות החיים והכל בכינויים ובאנונמיות מוחלתת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

בדיוק כמו שרציתי ועכשיו לספורט


טובאז היום עבר בדיוק כמו שרציתי ועכשיו בפירוט:

בוקר ||שעה: בסביבות 12 וחצי|| : כוס קפה ארומה (50 קל')

צהריים ||לא זמן מוגדר זה היה נישנוש|| : 2 פרוסות לחם מלא (140 קל')

ערב || בסביבות 6 וחצי|| : חביתה משתי ביציה ועגבנייה (בהגזמה 250 קל')

סך הכל: 440 קל' 3=

כמות מיים עד עכשיו: 5 כוסות

ספורט : עכשיו אני הולכת לעשות 10 דקות אירובי ו50 כפיפות בטן ופילאטיס

שריפה מקסימלית מהספורט : משהו בסביבות ה300 קל'
כל השער נשרף היום לצורכי תפקוד יומיומי (הBMR שלי)

יאלה זזתי לעשות ספורט והנה לכם הקישורים המובטחים שיוספו לרשימות:
מחשבון BMR:
http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=29

אירובי של 10 דקות:
http://www.youtube.com/watch?v=M38HDCGmhm4&feature=related

פילאטיס:
http://www.youtube.com/watch?v=15Uxbv4WOpo&feature=related

love bitchs
נכתב על ידי , 15/3/2009 19:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון



היי בנות P:
אז היום יום ראשון והיום הראשון של הדיאטה ועד כל הכל הולך בדיוק כמו שצריך.
הייתי בבית חולים בבדיקות שיגרתיות ובגלל זה אני בבית בשעות האלא =]
אחרי זה ישבתי עם אמא שלי בבית קפה (ארומה) והיא קנתה ארוחת בוקר ואני רק שתיתי קפה כמו שצריך... כל הזמן הזה רציתי לגנות חתיכה קטנה מהגבינה שלה אבל לא נגעתי בכלום!
אני ממש געה בעצמי 3=

אחרי זה הלכנו למאפייה וקניתי לחם מלא שכול פרוסה שלו זה 70 קל' (אני יודעת שזה הרבה אבל הוא ממש בריא ומסביע)
וזהו...
צהריים אני אוכל פרוסת לחם עם גבינה לבנה ועגבנייה אולי וזהו P:

עידכונים מאוחר יותר

3>
נכתב על ידי , 15/3/2009 12:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להמשך השבוע



בוקר טוב.
רק ביום שבת אפשר להגיד בוקר טוב עד השעה 4 אחה"צ... ככה זה... אני תמיד עייפה.

ועכשיו להמשך השבוע =]
כמו שרשמתי בפוסט הקודם אני הולכת להתחיל משמר חדש (מוזמנות להצתרף.
המטרה: לאכול קצץ ולאכול מה שצריך+ המון ספורט.

הדרך: לא לעבור את ה500 קלוריות ולשרוף כל יום משהו בסביבות ה 1000... ( רק בספורט) ככה שזה יוצא שכל יום אני ירד בערך חצי קילו כי רק התיפקוד היום יומי זה איזה 2000 קלוריות...
כאילו הBMR (כמות הקלוריות שאני צריכה לצרוך כדאי להישאר במשקל שלי) הוא משהו בסביבות ה2000 קלוריות אז זה היה ממש קל.
מי שרוצה לגלות מה הBMR שלה מוזמן להיכנס לקישור הבא:
http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=29

הוא לא הכי צודק כי זה גם צריך לחשב את כמות הספורט שעושים אבל שהייה.
*** תזכורת עצמית: להוסיף רשימת קישורים***

בכל מקרה הנה התפריט הכללי:

בוקר: קפה שחור עם זוכזית ( 30 קל')

צהריים: סלט של מלפפון אחד ועגבנייה אחת + חביתה מבייצה אחת ( המממ משהו כמו - 200 - 250 קל' ... תקנו אותי אם אני לא בכיוון בכלל)

ערב : פרוסת לחם קל עם כפית גבינה לבנה 3% ומקלות גזר \ סלרי (אני חושבת שזה 150 - 200 קל')

סך הכל קל': משהו כמה ה500 בדיוק כמו שצריך.
אני ארשום כל יום האם עמדתי במשימה ואם היו שינויים בתפריט.

ספורט:
10 דקות של אירובי = שריפה של משהו כמו 100-200 קלוריות (אני אביא קישור מאוחר יותר)

פילאטיס ויוגה = שריפה של משהו כמו 500-600 קלוריות (גם אביא קישור בפוסט הבא)

הלכיה של חצי שעה כל ערב = 500-600 קלוריות (אתן לא צריכות קישור בשביל ללמוד איך ללכת נכון? P:)

אז כל יום אני אפרסם איך אני עומדת במצב ואם הודתי או עליתי.
מחר אני גם מתקוונת להוריד ICQ ככה שמי שרוצה הוא היה מפוסם פה (ולכל האנשים של הנאצה אתם יכולים להוסיף אותי גם אני נורא אוהבת לריב איתכם ^_^)

בהצלחה בשבוע הזה בנות וכדאי לכן להתחיל להיכנס לכושר הקיץ מגיע =S


נכתב על ידי , 14/3/2009 14:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 15

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi hope it gives you hell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i hope it gives you hell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)