לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דבר החיפושית


יש לי תוכניות בשבילכם

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2012

האח הגדול: שלום לצילי וגילי


 כשפורסמו שמות המועמדים להדחה השנייה (זיוה, ברי, קותי) ואסי התפייט על ההדחה הדרמטית והפרידה בשלב כה מוקדם מדמות מפתח בבית אני לא התרגשתי בכלל וחשבתי שחבל שאי אפשר להדיח את כל השלושה יחד. קותי מעיק עליי עם הנהמות שלו וגישת האדם הקדמון שהוא מטפח, ושתי החוזרות בתשובה רק מביישות את היהדות. והנה, לפעמים חלומות מתגשמים. כצפוי, זיוה קיבלה את מספר הקולות הנמוך ביותר, וברי החליטה למרבה השמחה להצטרף אליה. ברור שאין לה מה לעשות בבית כחרדית היחידה בלי תמיכה של העזר כנגדה. קותי יישאר להערכתי עד הגמר או קרוב לשם.

מבחינתי השתיים האלה הן בושה לא רק לעדה החרדית אלא לבני האדם בכלל. שתי נשים מבוגרות שלמרות הצהרות על סובלנות ואהבת עם ישראל לא הצליחו אפילו לשמוע מישהו מביע דעה אחרת בלי להתפרץ לו לדברים ולעלות לטונים גבוהים. במקום לחיות בדו-קיום עם הדיירים הן כפו את דרכן (למה שכל הבית ישמור כשרות בגללן? לא יותר הגיוני שייקחו להן כלים נפרדים ורק שם יפרידו בין בשר לחלב?) התבטאו בגזענות בלי להבין אפילו כמה הן גזעניות והיו משוכנעות שיש להן מונופול על האמת. מבחינת החילונים צילי וגילי האלה ייצגו נאמנה את כל הדברים הרעים שהם חושבים על החרדים ושימשו תזכורת לנחיצות הפרדת הדת מהמדינה.

לשמוע את ברי מעידה על עצמה כמה היא לא מתלקקת ולא מסכסכת או רעה חלילה גורם לי לתהות עד כמה אדם יכול לשקר לעצמו. בראיון אצל ארז ואסי ברי היא זו שבעיקר התלהמה ויצאה משליטה כילד עם הפרעת קשב שקיבל שוקולד לפני השידור. היא בחרה להשתתף בתוכנית טלוויזיה. אין לה די שליטה עצמית להתנהג כבת תרבות לעוד עשר דקות? את כל השליטה העצמית היא ניצלה כשחיכתה שש שעות בין בשר לחלב?

אחרי שהסתיימה המערכה חרדים-חילונים מעניין לראות באיזו זירה יתפתחו עימותים חדשים בין הדיירים, שהרי אחרי שהגורם המלכד עזב יתגלעו חיכוכים בין שאר הנשמות הטהורות. מה זה יהיה: שמאלנים נגד ימניים? אביבית נגד שכירים? דודו נגד אנשים עם דיקציה ברורה? נחכה ונראה.


לא עדכנתי כאן שנה וחצי, ולהפתעתי עדיין יש כ-30 כניסות בחודש. לאחרונה התחשק לי להגג על האח הגדול ועל The voice, אבל מנעתי זאת מעצמי כדי לא להבריח את קוראי הבלוג ה"רגיל" שלי שלא מתעניינים בכך. ואז נזכרתי בפלטפורמה הזו, והנה אני כאן.

נכתב על ידי , 18/1/2012 08:09   בקטגוריות ערוץ 2, ריאליטי  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-24/1/2012 16:05




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo-Angel TV אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No-Angel TV ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)