לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דבר החיפושית


יש לי תוכניות בשבילכם

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2012

אביבית העמים


בוא הנה, תקשיב לי רגע. נו, אני רוצה לדבר איתך.

לא עכשיו. תני לי להגיד שלום לעוד כמה דיירים.

אביב! אני רוצה לדבר איתך רגע! נו!

 טוב, מה?

אני מבולבלת. אני לא יודעת מה לעשות.

אני אוהב אותך. את לא מבינה איך התגעגעתי אלייך. את שמחה שבאתי?

לא יודעת. כן. לא. מה הגעת הנה בכלל? מי ביקש ממך? אנחנו כבר שנה וחצי לא יחד.

טוב, הבנתי. שלום. אני הולך.

לא. נו, בוא הנה. אתה לא מבין איך התגעגעתי אליך.

כן? כי זה לא מה שאמרת קודם.

נו, אמרתי לך שאני מבולבלת. תביא חיבוק. לא נשיקה! אמרתי חיבוק!

מה את רוצה?

טבעת. סתם. לא יודעת. אני כל כך מבולבלת. לך מפה עכשיו. לא, תחזור. נו, תלך. לא, בוא. תביא חיבוק.

את משגעת אותי.

אני משגעת את עצמי כבר. לא יודעת מה להגיד לך. אמא! מה לעשות?

 

כך זה נמשך אתמול ברוב התוכנית של האח הגדול. רגב מנסה לנשק את אביבית. היא דוחה אותו. רגב מתבאס. אביבית רוצה שאביב ייכנס לבית. אביב נכנס לבית. רגב מתבאס. אביבית מנסה להתמזמז עם רגב כדי שאביב יקנא. רגב לא מסכים. אביבית מתבאסת. אביבית מציקה לאביב. אביב רוצה לנשום. אביבית מתבאסת על אביב. אביב עוגב על אביבית. אביבית דוחה את אביב ונדלקת על ערן. ערן עושה במקלחת מסאז' ליאנה. אביבית, איך לא, מתבאסת. בקיצור, שלושה גברים בבית מסתובבים כפורפרה סביב אביבית וריסיה המלאכותיים והיא לא יודעת מה היא רוצה, חוץ מזה שהיא רוצה שכולם ירצו אותה.

שאר הדיירים לא קיבלו כמעט שום זמן מסך, כאילו אינם קיימים או שהיקום אינו גדול דיו כדי להכיל גם את אביבית, גם את הריסים שלה וגם עוד אנשים. היחידים שזכינו לראות הם אלה שקיבלו תפקיד משנה בדרמה של אביבית. למשל, יוסף שדיבר לכמה שניות עם אביב או יאנה שהסתובבה בביקיני וגנבה תשומת לב מאביבית, שהגיבה לזה רע מאוד, או יעל – מאתמול הפייבוריטית שלי –  שהרביצה באביבית חוכמה ושיקפה לה בדיוק את המצב.

ולסיום שאלה לקוראיי הגברים: מה יש באביבית שכולם רודפים אחריה? הבחורה רחוקה מלהיות יפה אחרי כל הניתוחים שעיוותו לה את הפנים, היא מפונקת, ילדותית, לא מעניינת, לא אשת שיחה (נושא השיחה היחיד שמעניין אותה זה היא עצמה) דרמה קווין, והיא תחסל לכם את המשכורת החודשית עד ה-4 בחודש. לדעתי, היא לא מתאימה להיות שותפה לחיים של אף אחד ולא שווה את ההשקעה בשביל סטוץ. אז למה?

נכתב על ידי , 25/1/2012 08:28   בקטגוריות ערוץ 2, ריאליטי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-26/1/2012 11:31




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo-Angel TV אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No-Angel TV ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)