לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דבר החיפושית


יש לי תוכניות בשבילכם

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2012

איזו סמרטטת


אז יוסי הלך הביתה. הגיוני דווקא בעונה הזו שבה מדיחים את כל מי שיש בו שמץ צבעוניות ומעורר בדל עניין, ומשאירים את הסטטיסטים רגב, איתם ופנונה (האח לא חושב שחודש אחרי שבטי ודודו עזבו את הבית כדאי להחזיר לה את שמה? היא הרי ויתרה עליו כדי שהם יוכלו לצפות בסרט החתונה). בסוף באמת יהיה מעניין לצפות בדיירים כשם שמעניין לצפות באקווריום. לרגע חשבתי שהצופים ינקמו ביעל על כך שהכשילה את משימת התקציב, אבל לא. יוסי הוא שהלך. מי ידאג עכשיו לעיצוב השיער של הדיירות? אכן אבדה.

באח הגדול מקדמים את העונה העשירית של כוכב נולד, וברוח התוכנית נתנו גם הם לדיירים לשיר. כמיטב המסורת לא שמענו כמעט אף אחד מהדיירים שר (נדמה לי שערן שר טוב להפתיע, ולסער יש בריטון עמוק ולא צפוי) למעט יוסי, שגם מזייף וגם לא יודע אנגלית. הרי הכי כיף ללעוג לאנשים. מתברר שאביבית, למרבה הפלא, לוקחת שיעורי פיתוח קול. כמו שהיא שרה לעולם לא הייתי מנחשת. האם יש משהו שהבחורה הזו טובה בו חוץ מלהדביק ריסים ולעפעף?

בפינת היצירה ערן תפר דגל. חשבתי שיהיו מכות עם סער, אבל הם דווקא ניהלו דיון תרבותי, בלי מכות, בלי קללות ובלי צעקות. ערן סוף סוף מצא זוגיות. מי צריך בחורות כשיש לו דגל? הוא מביט בדגל בערגה, מלטף בחושניות את שוליו התכולים ונותן לו נשיקת לילה טוב בטרם יפרוש לשנת הלילה שבה, ככל הנראה, יחלום על אביבית שבמקום שפתיים יש לה שני פסי תכלת ואפה המנותח לבש צורת מגן דוד.

בהמשך חטף ערן משבר מהשהייה חסרת התוחלת בבית האח. הוא לא רגיל לא לעשות כלום. אחרי הכל הוא בחור צעיר בן 30. לא פנסיונר. כמה אפשר להתענג על כוס קפה? אביבית עטה על ההזדמנות לתמוך בו, ועל הדרך להגניב לשון לאוזן שלו. פסיכולוגית היא כבר לא תהיה. במקום לתת לו לדבר ולעודד אותו היא בעיקר קטעה אותו ודיברה על עצמה. חוץ מלקעקע על המצח "ערן, אני חולה לך על התחת" היא כבר עשתה הכל, ועדיין היא לא קולטת שהוא לא בקטע שלה.

בעוד שבוע מגיעים דיירים חדשים. האם הם יצילו את העונה? סביר להניח שלא.

נכתב על ידי , 8/2/2012 10:06   בקטגוריות ערוץ 2, ריאליטי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-10/2/2012 15:01




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo-Angel TV אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No-Angel TV ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)