לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים נו טוב מה זה בכלל?..


אע?..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

שלומות ושלומים לכם ולכן D:


אממ.. אז כן, היי D:

היה לי כבר בלוג בעבר אבל שכחתי תכינוי ותסיסמא XD

אאז (= בלוג חדשדש D:

פטלפטל? מזל טוווב D:

וגם לך אביב D:

יש לי כרגע מצב רוח ורוד D:

D:

כן >___> שמנו לב XD

אז שאלון שנגנב באכזריות  מנויע D:

שלושה דברים שאני אוהבת במראה החיצוני שלי:

1.שיער - חלק כזה XD

2.האף - כמו נויע פשוט האף שלי קטן כזה, לא גדול

3.שפתיים - כאלו נפוחות XD

 

שלושה דברים שאני אוהבת באישיות שלי:

1.מצחיקה [=

2.שאני יודעת לאהוב

3. תמיד אני יעזור בעט צרה

 

שלושה דברים שאני לא אוהבת בעצמי:

1.שאני בזבזנית מאודד

2.שכל מה שאומרים לי אני מקבלת נגדי

3. שאני חולה כל שניה T~T

 

שלושה מוזיקאים/להקות שאני אוהבת:

1.טוקיו הוטל

2. הביטלס- כןן כןן [:

3. ולא נראה לי שיש עוד =.=

 

שלושה דברים במערכת יחסים:

1.להגיד את האמת כל הזמן

2.לאהוב

3.להקשיב

 

שלושה דברים שמושכים אותי בגברים:

1.שיער אימו D:

2.שיהיה כזה מצחיק

3.שיבין אותי

 

שלושה דברים שאני לא מסוגלת לעשות:

1. לאכול חציל 0=

2.לישון הרבה \ לרום אחרי 8 בבוקר.

3. לישון עם חיה באותה מיטה - פטל T_T

 

שלושה דברים שאני כן מסוגלת לעשות:

1. לפגוע- וחזק T_________T"

2. לבזבז והמוןן

3. להרביץ לאנשים שאני שונאת D:

 

שלושה תחביבים:

1.ללכת לקניון

2.לבשל

3.מחשב

 

שלושה מקומות שהייתי רוצה לנפוש בהם:

1.אמריקה

2. רוסיה

3. יפן D:

 

שלושה דברים שאני רוצה לעשות לפני מותי:

1.לטום לרוסיה יפן ואמריקה

2. להבין מה היא אהבה אמיתית

3. להנות מין החיים

 

                                         נראלי שזהו D:

                                             ג'א D:

 

נכתב על ידי אמי~צ'אן , 17/3/2009 12:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אמי~צ'אן

מין: נקבה




100
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמי~צ'אן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמי~צ'אן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)