לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה לרזות.


"רוצה לרקוד, רוצה לשיר, לפרוש כנף, לעוף מעל העיר..."

Avatarכינוי:  היא לי.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

מתגברת וממשיכה.


כי כלום לא ישכנע אותי להפסיק.

 

22.4.09

אוכל:

בוקר- מיץ תפוזים סחוט

צהריים- פסטה ברוטב עגבניות

ערב- ביצה (מטוגנת בתרסיס שמן)

 

כושר:

ריצת בוקר של חצי קילומטר  

400 כפיפות בטן

180 שכיבות שמיכה

750 תרגילי רגליים שונים

410 קפיצות בחבל

380 קפיצות בחבל אחורה

500 הרמת משקולות (2 ק"ג)

ריצה  1 וחצי קילומטר

רכיבה על אופניים שלוש שעות

 

23.4.09

אוכל:

בוקר- יוגורט 1%

צהריים- שניצל ואורז

ערב- לחם קל וקוטג' 3%

 

כושר:

ריצת בוקר של חצי קילומטר  

500 כפיפות בטן

180 שכיבות שמיכה

850 תרגילי רגליים שונים

410 קפיצות בחבל

380 קפיצות בחבל אחורה

500 הרמת משקולות (2 ק"ג)

ריצה  2 קילומטר

רכיבה על אופניים שלוש שעות


מעכשיו אני מתעלמת ולא אכפת לי כלום.

אני רואה תוצאות מהדיאטה הזאת, וממש לא הולכת להפסיק עכשיו.

ממש ממש לא.

המשקל שלי היה היום 37.4, זה אומר שאני מתחילה להאט בקצב...

זה לא נורא, כי אני באמת מתחילה להתקרב למשקלים נמוכים וזה ברור שאני אתחיל להאט.

לא ממש אכפת לי, העיקר שאני ארזה.

אני ארזה!

אני אהיה דקיקה וקלילה ומדהימה.

אתם עוד תיראו.

נכתב על ידי היא לי. , 23/4/2009 20:24  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי כבר!!!!!!


נמאס לי כבר מהמשפחה שלי, עם ההורים שלי שמציקים ומסתובבים סביבי כל היום, שואלים אותי על אוכל,

ונמאס לי כבר מה"חברים" שלי בבצפר שכל מה שמעניין אותם זה רק איך לגרום לי להעלות את כל מה שהשתדלתי וירדתי בחופש,

איך אפשר לרצות לגרום לי לעלות במשקל??

איך הם יכולים בכלל לעשות לי דבר כזה, לגרום לי כזאת אומללות?

הם לא רואים שאני מרגישה רע עם עצמי, שאני שמנה, שאני מכוערת???

הם מנסים לשכנע אותי להפסיק לעשות הרבה ספורט.

איך אפשר להיות כל כך חסר רגישות?

בלי הספורט אני כלום, אני אפס!!!

זה מה שמחזיק אותי בחיים!

לעזאזל, זה מה שגורם לי לא להתאבד וזהו!

אני אומרת לעצמי - "עוד 100 כפיפות בטן, עוד 50 שכיבות שמיכה, עוד 10 דקות ריצה ואני אהיה רזה..."

בלי זה כבר מזמן הייתי מוותרת, מוותרת על הכל!

בלי ספורט אני אפסיק לאכול, בלי ספורט אני אתחיל לחתוך, בלי ספורט אני אמות.

אז איך, איך הם מסוגלים לרצות לקחת את זה ממני?

איך הם יכולים לרצות לגרום לי לדחוף אוכל לבטן ולבלוס כמו פרה כשהם רואים כמה אני אומללה מכל השומן הזה?

אני מסתכלת ורואה בנות רזות מסביבי, ורק אני שמנה כמו חזיר!

אז עוד 200 כפיפות בטן, ויהיה בסדר!

עוד 300 תרגילים לרגליים ואני אהיה מרוצה מעצמי!

עוד 90 שכיבות שמיכה ואני אהיה מאושרת!

עוד קילומטר ריצה, ואני אהיה, פאקינג, רזה!!!!!!!!

למה הם לא מסוגלים להבין שזה מה שאני רוצה?

שאני לא רוצה להיות שמנה, אני רוצה להיות דקיקה וקלילה וטהורה ורזה!!

כשאני אהיה רזה אני אהיה מאושרת.

הם לא רוצים שאהיה מאושרת?

דמאט, כל מה שאני רוצה זה להיות מאושרת.

 

נכתב על ידי היא לי. , 21/4/2009 14:49  
2002 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

3,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיא לי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היא לי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)