לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Lost Designs





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

[2]


הייייי :)

הפוסט השני יוצא לדרך ,

מקווה שתאהבו P:

לפני שמתחילים?

פרסים מהמבצע הקודם

 

*שמתי קישור*

 

    

שטויות לרשימות

אופנה

 

*שימוש אישי*

לחצו להגדלה

(על רקע שחור)

 

  

 

  

  

  

מישהי ביקשה את התמונה שאיתה הכנתי את העיצוב לבלוג

אז הנה היא :

 

*ליחצו להגדלה*

 

רקעים לבלוג

*שימוש אישי*

 

  

  

תמונות לעיצובים

 

לחצו להגדלה

 

[1]

*שימוש אישי*

 

 

 

 

 

[2]

*שימוש אישי*

 

 

 

 

 

כפתורים

 

מגאזין VOGUE

*שימוש אישי*

 

100*135

 

  

  

  

  

  

  

     

אייקונים

 

טושטוש

*שימוש אישי*

   

   

   

   

   

 

הזמנות

 

*לא לשכוח לשים את כפתור הקרדיט*

 

אם שחכתי משהו תודיעו לי בתגובות ואני העלה בעריכה או משהו ;)

 

"זה קרה בתחילת הקיץ"

לוגו

 

רקע

  

כפתורי לינקוק

 

אייקון

רשימות

   

  

קרדיט

 

חתימה

 

מפרידים

 

 

 

תרשים

  

צבעים + התאמת צבעים

 

ברשימות - C3AD87

בפוסט - AFDDC3

כתב בפוסט - 8B0014

בכותרת - None

"שואפת לאלכס"

חתימות

 

 

"בארט"

לוגו

רקע

 

רשימות

                 

קרדיט

 

חתימה

 

כפתור לינקוק

 

אייקון

 

תרשים

 

צבעים + התאמת צבעים

 

בפוסט - 87776C

ברשימות - 6D6B69 בלוגו - B8756F

כתב בפוסט - DBD5D6

"הכל לבנות"

לוגו

 

רקע

 

רשימות

    

         

תתי רשימות

    

חתימות

   

מפריד

  

שלט

 

אייקון

  

כפתור לינקוק

תרשים

 

צבעים + התאמת צבעים

פוסט - 5E6F29

רשימות - 8E3531

כותרת - 6782AD

"casi angels"

לוגו

 

רקע

  

אייקון

  

רשימות

          

  

קרדיט

   

חתימה

  

מפרידים (אחד לרשימות ואחד לפוסטים)

 

  

תרשים

צבעים + התאמת צבעים

פוסט - 3A435F

כותרת - B9B9BE

רשימות - 85282F

"לולה"

לוגו

 

רקע

 

מפרידים

 

כפתור לינקוק

רשימות

            

תת רשימות

    

חתימות

   

צבעים + התאמת צבעים

רשימות - 384F63

כותרת - F7F4B2

פוסטים - 72736E

שלטים

   

תרשים קרדיט

חיפוש שותפות

 

החלטתי לחפש עוד שותפות :)

קצת קשה לי לבד ,

אני לא יכולה לשבת כל הזמן מול המחשב ואני גם לא ממש מספיקה הכל .

 

אממ... אני לא אכתוב עכשיו קריטריונים והכל ,

אני באמת חושבת שזה מיותר

אבל מי שרוצה שיכתוב לי הודעה באימייל .

 

[email protected]

 

אני רק רוצה להגיד , שאני מחפשת שותפות רציניות , שישקיעו .

ולא לרשום לי סתם "אני רוצה להצטרף לצוות הניהול , ביי"

אלא תספרו לי כל מיני דברים עליכן (גיל , איזור מגורים , איסי וכל מיני דברים כאלה) , תשכנעו אותי למה כדאי לי לבחור בכן בתור מנהלות ,

תשלחו לי מספר יצירות שלכן (לפחות 3 - 4) , רעיונות שלכן לבלוג , אפשר אפילו איזה מדריך קצרצר או משהו בסגנון .

 

אני אהיה די קפדנית בבחירת המנהלות לבלוג ,

ככה שאל תעלבו אם לא התקבלתן

כי אני מחפשת שותפות שמעצבות פחות או יותר בסגנון שלי ,

 

אממ , אני עוד לא יודעת כמה מנהלות אני רוצה..

אבל כמה שיותר - יותר טוב , לא?

 

אה... ומי ששולחת לי הודעה באימייל - שתודיע לי בתגובות מכיוון שאני לא נכנסת הרבה לאימיילים שלי ,

אני נכנסת אליהם פעם בחודש (בערך) \ מתי שאומרים לי ששלחו לי הודעות .

אמממ , זהו (?)

 

חחחחח נקווה שעד הפוסט הבא אני כבר אמצא מנהלות נוספות D;

 

אהה , ואשמח אם תפרסמו את השלט :)

 

 

לינקוקים + שלטים

 

אשמח להחליף לינקוקים ושלטים עם כולם ,

חחחחחח בואו בהמוניכם P:

 

שלטים:

 

  

 

 

 

 

 

מנויים

 

לא שחכתי אתכם P:

 

חחחחחחחח , כל מי שנרשם כמנוי עד היום כמנוי יקבל קישור עם מלאמלאמלא קאו אניסים

(קאו אניס - ברבים , חחחחחחחח)

 

אגבבב , מי שלא יודע מה זה "קאו אניס" - אז זה פיקסל אנימציה כזה עם פרצופים :)

יש אפילו דוגמא במבצע P:

 

חחחחח מקווה שתאהבו D;

 

*כל מי שיירשם כמנוי עד הפוסט הבא - אני אשלח לו את הקישור גם*

 

 

*המפעל סגור*

 

מבצע

 

1.2.3.4.5.6.

 

המבצע נגמר - פרסים בפוסט הבא :)

 

*3 זוכים*

ממש השקעתי ,

איך יצאו ההזמנות?

מקווה שאהבתם את כל הפוסט ,

ביי 3>

 

 

 

נכתב על ידי Lost Designs , 11/4/2009 21:55  
115 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLost Designs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lost Designs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)