לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Scoop


בלוג חדש שנפתח על אופנה עיצובים ועוד... ופה,כל מי שנכנס הופך למיוחד!:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

בלוג חדש שנפתח(: - כנסו בהמוניכם!


היי כולם!
הגעתם לבלוג החדש שלי שעוסק באופנה ועיצובים,
פה אתם תמצאו כתבות על אופנה + אפשרות שאתם תכינו כתבות ותשלחו אליי.
וגם יהיו כתבות על עיצובים,מעצבים וכו' וגם לפה אתם תוכלו לשלוח כתבות שלכם ^^
תוכלו גם להזמין ממני עיצובים,כפתורים וכו' + לבקש דוגמא מהעיצובים שלי,הסגנון וכו'.
ויהיו פה ספיישלים מיוחדים על הנושאים שאתם תבחרו...+כמובן אופנה ועיצובים.

ועכשיו בקצרה עליי,
בת 15 מאיזור הצפון,אוהבת לעצב,לצייר,אופנה ובידור ועוד.
אני נשארת אנונימית כי בבלוגים קודמים עשו לי בעיות עם זה והכירו אותי יותר מידיי,אבל עכשיו אני פותחת דף חדש(:

טוב,שיהיה לי בהצלחה!
מקווה שתאהבו ושנהנתם מהרושם הראשוני ^^.

להית' וליל"ט(:
וכמובן שיהיה לכולכם חג שמח וכשר!
 

 

נכתב על ידי S.H Designs , 12/4/2009 03:36  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  S.H Designs

בת: 31




145
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS.H Designs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S.H Designs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)