לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחרות גראפיקה



Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

4/2009

הרשמה לאודישנים !


אם אתם מעצבים כבר כמה זמן והייתם רוצים חוות דעת כנה ומקצועית זה המקום בשבילכם !
התחרות תעזור לכם ותיתן לכם נקודת מבט מהצד על יכולות העיצוב שלכם ויותר מכל תיתן לכם טיפים להמשך.
אז הירשמו עכשיו,פרטים בפוסט למטה (:
נכתב על ידי , 18/4/2009 09:49  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט אודישנים.


שלום !
אני אלינה , בת 13 ומעצבת בפוטושום שנה +
חשוב לקרוא :
אם אתם מעצבים כבר כמה זמן והייתם רוצים חוות דעת כנה ומקצועית זה המקום בשבילכם !
התחרות תעזור לכם ותיתן לכם נקודת מבט מהצד על יכולות העיצוב שלכם ויותר מכל תיתן לכם טיפים להמשך.
השלבים הולכים מן הקל אל הקשה אבל קודם כל נתחיל באודישנים.
*מספר המקומות לא מוגבל .
*התחרות מתאימה רק למעצבים בפוטושופ.
לאודישן תצטרכו לשלוח לי פאן ארט כלומר תמונה עם משפט מתאים בכל גודל צבע ונושא וגם לכתוב לי בתגובת את הפרטים הבאים :
שם:
כמה זמן אני מעצב/ת?
מספר בלוג + כתובת (אם יש) :
הגשה לאודישן (פרטים למעלה) :
האם שמתי את השלט ?
ברשימות או בכל פוסט ?
האם אני מסכים לפעול עפ''י החוקים (ברשימות) לאורך כל התחרות ?


השלט :
http://up55.siz.co.il/up3/znm3zyjyzii2.jpg

אם אתם רוצים להחליף שלטים :

http://up54.siz.co.il/up1/zmjzymuwgt2o.jpg

רשומים:
1
שם: Graphic Center
כמה זמן אני מעצב/ת? שנתיים
מספר בלוג + כתובת (אם יש): 606774
הגשה לאודישן: http://img22.imageshack.us/img22/6209/666n.jpg
האם שמתי את השלט? עכשיו שמה
ברשימות או בכל פוסט? בכל פוסט ^^
האם אני מסכים לפעול עפ’’י החוקים (ברשימות) לאורך כל התחרות? כן

2
שם: סיוון
כמה זמן אני מעצב/ת? 4.5 שנים .
מספר בלוג + כתובת (אם יש) : 625389
הגשה לאודישן: _____
האם שמתי את השלט ? כן
ברשימות או בכל פוסט ? רשימות
האם אני מסכים לפעול עפ’’י החוקים (ברשימות) לאורך כל התחרות? כן
3
שם: שירה
כמה זמן אני מעצב/ת? שנה וחצי בערך..
מספר בלוג + כתובת (אם יש):
567152
הגשה לאודישן: _____
האם שמתי את השלט? עכשיו שמה ^^
ברשימות או בכל פוסט? ברשימות
האם אני מסכים לפעול עפ’’י החוקים (ברשימות) לאורך כל התחרות? כן
4
שם:משי
כמה זמן אני מעצב/ת?4 שנים
מספר בלוג + כתובת (אם יש) : 572996
הגשה לאודישן (פרטים למעלה) :http://www.zix.co.il/images/z-496880817.jpg
האם שמתי את השלט? עכשיו שמה ^^
ברשימות או בכל פוסט ?שמתי בפוסט
האם אני מסכים לפעול עפ’’י החוקים (ברשימות) לאורך כל התחרות ?כן D:




החלפת שלטים:


*הוקטן לצורך נוחיות.
נכתב על ידי , 14/4/2009 19:46  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמוש XP ב-2/8/2009 19:00
 





1,210

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphics Competition אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphics Competition ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)