לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. . .Round And Round It Goes


But Where It Stops Nobody Knows


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

קללה?


*פוסט על המומולדת עם תמונות בפוסט הבא..סורי חייבת פריקה ומחשב טיפול*
אז כן
שוב אכזבה
יותר מדי אוזניים שומעות יותר מדי שפתיים זזות,עין הרע..ובסופו של דבר גורל
אבל הכל לטובה
ואני רואה את זה עכשיו...הפסקתי להתחרט על דברים שלא עשיתי...
עכשיו ככה יותר טוב
מצאתי לא מזמן קטע שכתבתי(ענה שמרו על זכויות יוצרים בבקשה=\)
עך האכזבה שקדמה לזו>.>

~
"שמיים כחולים שטים מול עיני
רק אני מחפשת כוכבים
לעולם לא תדע מהו האוטובוס שלך
אם לא רשומים מספרים
עננים מרחמים על ראשי הכואב
ועוברים מול עיני במהרה
כי אותם כל חייהם הרוח תעיף
תזרז לא תיתן נחמה
אין לי כוח יותר לבקש נחמה
על דבר שאף פעם לא קרה"
~
אבל הסך הכל...
אנימאושרת^^שום דבר אף פעם לא מושלם^^
אני במצב של go with the fllow
+מרינה הפכה לדון קופידון..נחיה ונראה מה יצא
אני שמחה לדעוג לאושר של אחרים אם לי מילא לא יוצא כלום^^
טוב נו...PEASE XD

 

ושאלה למחשבה...:מה לעזזל לא בסדר איתי??0.0





נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 25/4/2009 02:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של VerKa^^ ב-26/4/2009 13:59
 



ערק!!!


XD

כן כאן מרינה האלכוהוליסטית!

סתם=]

טוב אז היום...היום (כבר מחר בבוקרXD)התנחלות עצל פאינה !

אז ככה...פאנה..אחיה ההיפי=]..חנה..ג'ינג'י ודובי..נו ואני..התנחלות בבית קפלן על בקבוק ערק!

חממ...משקה 40% בטעם מנטה0.0

[קיצר מומלץ למצב רוח]

ואו שיחות נפש כאלה לא קורות כל יום:

עידוד פירגון וכמובן אמונה ואיחולי הצלחה לפאני=]על חלומה לעתיד

על ההורים הפרנואידים שלי

על אהבה

והחיים בכלל^^

~ולחשוב שתכננו בהתחלה לשבת על סרט ופיצה חחח~

מחר לחגוג דניוחא~בתקווה לא לשעמם קהל של 20 אישXP

PEACE

(ברצינות אבל!)






נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 18/4/2009 02:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פאנאני(: ב-19/4/2009 14:03
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Part Of The Problem,Not The Solution

בת: 32

ICQ: 207793564 




1,025
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPart Of The Problem,Not The Solution אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Part Of The Problem,Not The Solution ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)