לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. . .Round And Round It Goes


But Where It Stops Nobody Knows


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

מחשבות של זקנותXD+יאי לי=]+XD


הגעתי למסכנה..
(כן כן סמתי לב שבזמן האחרון כל פוסט בסגנון הזה..מה לעשות ככה זה)
קודם כל..החיים טוביםXD(למרות כל השיט בדרך)
דבר שני..אני כבר לא בטוחה מה אני רוצה...ובכלל מי אני0.0
אני כל כך השתניתי..ויהיו אנשים שמכירים אותי מהעבר ..שיראו אותי עכשיו ויגידו שלרעה..אבל בעצם..אני אותה האחת ולא עשיתי שום דבר יוצא דופן וחריג שיהפוך אותי לאחת כזאת
בסך הכל...עבר הרבה זמן..מספר שנים היתי אומרת(מספר שנים מאז שנהיתי מודעת לעולם מסביב ולא מרחפת בעננים כמו על סמים..עד כיתה ה' בערך..)
ועם הזמן הזה..
וואלה אנשים גדלים
מתבגרים
חושבעם הרבה יותר
יושנים הרבה פחות
נהיים רצניים
ובאותה המידה שטותיים
ונהנים מכל רגע בחיים(בסך הכל..)
מאז הפסקתי להכיר המון אנשים..אולי תגידו חלקם לא מהמשפיעים לטובה
אולי התחלתי לשתות פה ושם(לא אני לא אלקוהוליסטית..לא זה לא קורה כל שישי..כשיש סיבה ^^)
כן..בנים..נו מה לעשות
(אהא אני עוד זוכרת שהיו שואלים אותי כל פעם"תגידי את בכלל מאריאל?איך זה שלא ראינו אותך?"כי מרינה היתה סגורה בבית ויצאה עם מעגן החברים המצומצם שלה מכיתה א?)
אני פשוט חופרת פה כיאני עדיין לא מאמינה שאני כבר פאקינג בת 17!
אני עדיין חיה בחלק כל שהו של השכל בגיל ה12 ככה
שכל מה שאני עושה עכשיו נחשב היה לרע
אני פשוט ..לא יודעת...אזבו...
כל כך הרבה תוכניות מתגבשות לעתיד=]
וזה ממש טוב!טוב לדעת שיהיה מה לעשות ויש למה לצפותD=
נתראה ברחבי העירXP
PEACE



~~~~
ים יםי םי םי ם ם יםייםיםייםם!
היה ממש ממש כיף^^
טוב שאריאל לא השתלטה על חופי תל אביבXD
נשרפתי כמו קציצה0.0
עדיין כואב><(ולחשוב שבכוונה לא סמתי קרם הגנה..התגעעתי לתחושה של הכעב הזהXDוכן אני בהחלט נהנת מימנו עכשיו!!)
~~~~
ולסיכום
התמונה המוחצתXD
"הנגנים"




לקטע המלא...
נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 31/5/2009 22:54   בקטגוריות מחשבות, אופטימי, התבגרות?  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Part Of The Problem,Not The Solution ב-2/6/2009 20:41
 



קצת מפילוסופיית מרינה+תמונה:מי זהXD???


הכל קורא לטובה...
ושום דבר בעצם בחיים לא קורא סתם
לכל דבר יש משמעות סימלית או מסר מוסתר כלשהו
אז לא לזלזל..אפילו בדברים בקטנים ביותר..
אפילו אם ישבתם באיזה פארק והתישב לכם פרפר על החולצה..זה מעלה חיוך!
עד כמה שלא יהיה טוב/רע
צריך להסתכל גם מסביב
לראות עד כמה המקרה שלכם הוא רק חלק קטן מכל היקום
ועד כמה שהרבה מחשבות רצות לכם בראש ואתם חושבים שהמציאות שלכם נראת המרכז
תחשבו לרגע..שכל אדם ואדם
בכל המיליארדים בעולם
לכל אחד יש את אותו העולם הפנימי הזה של עצמו
וכל זה ביחד
יוצר משהו הרבה יותר גדול וכוני

תקראו לקטע הזה איך שבא לכם..רצון להתפרצות פילוסופית0.0...נהה
סתם דברים רצים בראש..ואין שום דבר יותר מעניין לכתוב

היום בגרות במתמטיקה
אני מקווה שיהיה טוב

עוד מעט חופש..ומרוב החופשחים הקטנים בדרך והלימודים הלא לימודיים בסופי השנה נשמע קצת מפגר להגיד את זה כי החופש כבר כאן=]

אם תבינו מה קורא פה..בלי ביקורת קשה בבקשה חחח
זה מהצגת ליצנות אחת...לפני כמה זמן..










חמישי-ים אם פאנונה ודובי=](אולי עוד אנשים D=)-אחח לא יזיק קצת חול בנעליים ועור מתקלף שבוע אחרי^^
זהו עד כאן=]
PEACE!



נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 25/5/2009 09:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Part Of The Problem,Not The Solution ב-27/5/2009 10:12
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Part Of The Problem,Not The Solution

בת: 32

ICQ: 207793564 




1,025
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPart Of The Problem,Not The Solution אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Part Of The Problem,Not The Solution ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)