לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. . .Round And Round It Goes


But Where It Stops Nobody Knows


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

תמונות עבודות שנמצאוD=!!!!!!!!!!!!!!=>אושרXD


ואו ואו ואו>היתי חייבת0.0!
יום ראשון חביב אחד בסביבות ה6 בערב ככה...נגשת מרינה למחשב לבדוק את הדואר האלקטרוני שלה(למרות שהיא אמורה ללמוד למתכונת בלשון אבל זה לא משנה..)ושפלא ופלא!מה היא מגלה?!
הודעה מחברתה הטובה שעברה לארצות הברית(טלD=!!!)
הדואר נפתח..(תופים בבקשה)ו...מה מרינה רואה?!
אהההההההההXD
תמונות מלפני שנתים...יום לפני עזיבתה של טל לארצות הברית.......תמונות כל כך חשובות!הצתלמנו עם טל ופאני=]השלישיה האגדית חיח^^(לי זה תמיד מזכיר את אותו הנובי גוד^^
תמונות שנאבדו למשך שנתיים...ונמצאו=]
אני לא יודעת מה תגידו..אבל לדעתי השתניתי די מאזP=
אגב התמונות (רובן)נועדו לעשות שרשראות עם תמונות חח^^כמה פטטי וחמוד=]]

וכבר=]עוד שבועיים היא בא לבקר בארץ^^
*מרינה וטל מדברות דרך מצלמה:
מרינה:תראי מה עשיתי בציפורניים*מקרבת למצלמה
טל:אני לא רואה..אבל אם זה ישאר עוד שבועיים אני יראה=]]
יואווו זה ל כל קרובבב!












i remember those pictures
and i wish you would knew
that it is why
fallen leaves reminds me of you

















3>
נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 7/6/2009 21:43   בקטגוריות אופטימי, חברות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Part Of The Problem,Not The Solution ב-12/6/2009 00:20
 



להלהלהלהלהלD=


oo look what you have done
you made a fool of everyone



(*שיר ישן ממש טוב שמצאתי^^)


כנראה זה ככה
לא שמים לב איך..עושים טעויות
ואז זה כבר טלוי במצפונו של כל אחד איך זה ישפיע עליו

(ואי בהתחלה כתבתי "סמים" אני ושגיעות הכתיב שלי.."לא לסמיםXD")

הפילוסופיה מכה שנית במרינה אבל היא מצליחה להאבק בא!
לא בא לי לחפור שוב..

והגעתי לעוד מסכנה=]
האהבה לא בורחת מימני..בלי לשים לב..אני בורחת מימנה
(ולא זה לא קשור למקרה מסויים><)





סודות בפומבי?
יש לי הרגשות..תחושות .....מה שאני לא יעשה....יהיה לי חבר..אתחתן הוא יהפוך למכוער.....תפוס......מת....לא משנה מה..עדיין תהיה לי משיכה עליו....
מה לעזזל הוא עשה..זהו שכלום0.0העדישות חוגג שעות נוספות..
*ידידים טובים^^ואני לא רוצה יותר מזה=]]
פשוט שישאר ככה=]





*זכויות לורה שצילמה^^

PEACE

*תגיבו לשם שינויXP
נכתב על ידי Part Of The Problem,Not The Solution , 3/6/2009 23:15   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, מחשבות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Part Of The Problem,Not The Solution ב-4/6/2009 23:54
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  Part Of The Problem,Not The Solution

בת: 32

ICQ: 207793564 




1,025
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPart Of The Problem,Not The Solution אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Part Of The Problem,Not The Solution ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)