לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדים למטה.



כינוי:  להָפסִיק לאֶכֹל עוגות

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

fast.


 

איזה דובהה אכלתי כזה המוווווווווון !

מה עושים?

צמים. [;

 

 

כן... לא הייתי פה הרבה זמן,, התגעגעתי (:

עבר לי די טוב כל הזמן הזה שלא כתבתי פה ...

היו כמה ימים שפישלתי אבל מיסתדרים .

בקיצור. . . אני זזה לחדר כושר עוד כמה דקות ואני יעדכן אח"כ.

33>

 

 (ביייייצ' איזה גוף ישלה!)

 


עריכה - 21:12

 

הייתי בחדר כושררר

ריצה + הליכה - 250 קלוריות.

ספינינג - 200 קלוריות.

סה"כ - 450 קלוריות .

 

300 כפיפות בטן

100 טוסיק.

וזהו.

 

טוב מחר שיהיה יום טוב לכוווווולם . 3>

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 29/3/2009 16:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוך ה' עברתי את השבוע בשלום (כמעט)


 

 

נווו תודו תודו כבר שהחיים יפיםם (: חח

 

אני שמחה שהשבוע הזה עבר. הוא היה כ'כ עמוס,

למרות שאני אוהבת שבוע עמוס כי לא משעמם אבל מצד שני יש מלא לחץ וזה הקטע שאני שונאת.

אתמול היה נחמד ... :

בוקר - קורנפלקס עם חלב + תה.

ביניים - כריך.

אחרי זה הלכתי לסופר עם אמא שלי והיה באלי משו מתוקק כאילו ממש ממש היה באלי חח

אז אכלתי 4 קוביות שוקולד וקוראסון

אחרי זה קניתי לאפה עם לָבַנֵה...

בקיצורר התעצבנתי על עצמי כ'כ. כי עד שירדתי את ה 3 ק"ג האלה לא רציתי לעלות הכל חזרה אז צמתי.

הצום התחיל משעה 1 בצהריים ועד היום בבוקר שזה 22 שעות (:

אז יופי לי צמתי 22 שעות אה חוץ מסלט קטן שהכנתי באמצע .... כי לא רציתי להיות ממש ממש רעבה כדי שלא יהיה לי בולמוס.

 

 

3>

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 24/3/2009 23:18  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחץ גורם לאכילה.




לחץץ לחץ לחץ.

זה כל מה שאני מרגישה כל השבוע.

מבחן ועוד מבחן ועוד אחד (WOW) אני צריכה לנווווח.

באלי פשוט לעוף מפה לכמה זמן -מצידי לכמה שעות- למקום הכי שקט שבעולם.

להירגע. לקחת אוויר ולחזור עם כוחות חדשים כי שלי ניגמרו. (כמעט)


X X X

 

השבוע אני מבואסת כ'כ!. לא עשיתי ספורט חוץ מיום ראשון כי ביום שני נקעתי את האצבע ברגל.

נפלתי וכל האצבע שלי התעקמה ובקושי יכולתי ללכת ...

תודו שזה די מבאס.

אז... ממ... כל הלחץ והמצברוח המחורבן מובילים אותי למקום אחד. (בעצם שלוש מקומות ...)

למקרר, לאסלה ולמיטה לבכות עד שלא יהיה לי יותר כוח.

כן... שבוע נורא עובר עליי אם תשאלו אותי.

אבל זה יעבור, הכל עובר, נכון?

כן. כן.

 

X X X

 

יפות שלי מקווה שלכן לפחות עובר שבוע טוב ואמן שלכולנו תהיה ירידה קלה בשומנים (;

תיהיו חזקות. 3>

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 19/3/2009 12:06  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,803

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהָפסִיק לאֶכֹל עוגות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להָפסִיק לאֶכֹל עוגות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)