לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יורדים למטה.



כינוי:  להָפסִיק לאֶכֹל עוגות

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

ההשמנה של פסח ... ואני שונאת פסח /=


 

כן... ללא ספק,, הקילוגרמים עלו ואולי אף חזרו למה שהיו בתחילת דרכי.

למספר הגבוה שאליו הגעתי אי פעם, הכבד ביותר.

48.

אני לא יודעת, אני לא בטוחה, כי בכלל לא נישקלתי.

אך אומר לכם דבר אחד בטוח בכמה שתירצו אחוזים:

אני מרגישה כמו לוויתן. אחד שמן וכבד.

והנה הוא שוב, מהתל בי. אותו מספר מחריד שממנו פחדתי כ'כ ודאגתי להיתרחק ממנו. 48

 

זה גרועעע! גרוע כ'כ. באלי לצרוח ולצעוק וליבכות אבל אין לי כוח לזה.

והאמת? אין לי כח לחשוב על להרזות. זה פשוט לא בראש שלי יותר, אני לא אותו אדם שיטחי ומשעממם ואולי אף דפוק,

שחושב על כמה ק"ג שהוא העלה, כמה הוא אכל וכו' וכו' ...

אני פשוט רוצה לצאת מהמחלה הזאת כבר, רוצה להפסיק לחשוב על אוכל!

הקאתי היום 4 אם לא יותר פעמים, ואחרי זה עוד אכלתי המון.

הימים האחרונים היו הימים המשמינים ביותר שניתן לתאר.

 

פשוט חסרת תקווה. חסרת אונים. אני מרגישה חסרת כל עזר.

למרות שזה לא נכון.

למרות שאני כן יכולה להפסיק את זה.

אני פשוט חלשה מידיי.

זה הכל.

חלשה.

פחדנית.

מפסידנית.

אה וכמובן, לא לשכוח, מעל כל זה אני בסך הכל חסרת ביטחון. הייתכן?

 

 



 

יש רגעים בחיים, שכל מה שרוצים זה פשוט לחזור אחורה בזמן ולתקן את כל מה שקרה מאותו רגע מסוים.

וכיוון שלא ניחנו בכוח שכזה, אנחנו מרגישים עלובים וחלשים ומנוצחים ומובסים.

וכך אני מרגישה ברגע זה ממש,

רוצה לקחת את הזמן אחורה לפחות 2 או 3 אחורה שנים ולנסות לתקן את כל מה שהלך לא כשורה.

אבל כשאני חושבת על זה בהיגיון:

ללא הטעויות וכל החוויות הלא נעימות ולפעמים אף נוראיות שעברתי לא הייתי לומדת ולא הייתי יודעת את מה שאני יודעת היום.

לכן, אולי דברים באמת קורים עם סיבה.

 

 

 

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 12/4/2009 00:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חווווופשש (:


 

 

המילה חופש ... כמה טובה היא (:

חופש זה ביוק מה שאני זקוקה לו. זה באלי בטוב החופש הזה.

לנוח קצת מכל הלחץ, המיבחנים, השיעורים כל ענייני הבית ספר והמחשבות על הבגרויות /=

זמן לעצמי ... להנות ולהנות הרבה, כמה שיותר!

 

 

בזמן האחרון לא חושבת כ'כ הרבה על אוכל ... על מה אני אוכלת וכל זה

נראה לי שאני מפסיקה עם השטויות האלה של הדיאטה, באמת קצת נמאס ):

לא באלי לחשוב על זה כ'כ הרבה ולהקדיש לזה כ'כ המון זמן ...

אתמול ושילשום אכלתי דברים  "אסורים" וזה לא הזיז לי ,,

חוצמזה אני אוהבת את הגוף שלי.

פשוט צריכה לחטב אותו זה הכל. לא להילחם בו.

 

עוד מעט אני הולכת לחדר כושר.

ואני באמת ינסה לא לאכול שטיות כי זה לא ממש יעזור לי לחטב את הגוף  (;

 

 33>

 

 


 

עריכה : 19:29

 

הייתי בחדר כושר היום ,,

ריצה + הליכה - 300 קלוריות.

ספינינג - 200 קלוריות.

 

סה"כ - 500 קלוריות

 

330 כפיפות בטן

100 תרגילים לרגלים.

 

זהו. (:

 

 

נכתב על ידי להָפסִיק לאֶכֹל עוגות , 5/4/2009 12:12  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

4,803

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהָפסִיק לאֶכֹל עוגות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להָפסִיק לאֶכֹל עוגות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)