לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

welcom to my life


welcom to my life people!!!1 ברוכים הבאים לבלוג שלי , של עצמי ושל אנכי :] מקווה שתהנו וכמובן תגיבו!

Avatarכינוי:  עדנוש היפה D:

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

למה ?? אני שואלת למה לעזעזל!? כוסס עמקק


:( החיים חרא!! .. טוב די נסחפתי !

הכנתי פוסט מצחיק וחמוד וארוךךךךךךךך וזה לא פייר שהמחשב נתקע לי ככה!

פתאום הוא מחליט להתקע?!

אני שונאת אותך ! אתה מבין!? שונאת!

אני לא יכולה ככה! אתה לא נותן לי אוויר אני צריכה את המרחב שלי..

אני חושבת שאנחנו צריכים הפסקה אחד מהשני!

ושלא תעז לשאול מה עם הילדים כי הם באים איתי !! אני לא מתכוונת להשאיר אותם איתך יאחתיכת חולה נפש!

איזה מחשב אידיוטי וחולני אתה?!

אני עוברת מפה אני לוקחת איתי את הילדים שמעת!? כדי שתקרא לעורך דין!

כי אנחנו מתגרשים וזה סופי !

דרך אגב הכלב החראא שרק אוכל ומפליץ נשאר אצלך!

למה? אתה עוד שואל למה!? כי אני שונאת אותו!

לא אני לא יוציא את הכעסים שלי על הכלב , אני יוציא אותם עלייך חתיכת

*****************************************************************************************

*****************************************************************************************

*****************************************************************************************

 

פיייאוו נרגעתי... אתה יכול לבטל את העורך דין...

גם אני אוהבת אותך חיימשלי אהוב שלי..

 

חחח בעייי

נכתב על ידי עדנוש היפה D: , 31/7/2009 14:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לוגו D:


שמתי לוגו חדש D:

נמאס לי מהישן!!  ><

איך הוא?? אוהבים!!? אני עשיתיי !!

בפוטושופ ,  ^__________^

 

תגובות פה למטה

 

Bitches

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי עדנוש היפה D: , 27/7/2009 10:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,243
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנוש היפה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנוש היפה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)