לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ככל שאני מרבה לתור בארצות זרות, כך גדלה אהבתי למולדת.

Avatarכינוי:  Poseidon

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

מיוחד


 

שיר ילדים שכתבתי, טיפשי וילדותי אבל התחברתי =]

 

מיוחד/ Poseidon

אחד ברחוב חלף על פניי,
הסתכל ובהה בעיניי.
הראש באדמה,
הרגליים קפואות,
הלב תוהה על מה?
על איך להשתנות...


ילדה בגן הצביעה עליי,
צחקה וצחקה בלי די.
בגרון יש כדור,
את הידיים זורק,
אסור לך, אסור!
אסור להתפרק...

 


ולי זה לא משנה,
אני יודע שאני לא אשתנה,
כי אני זה אחד,
והם זה אחר.
ואני מיוחד,
ואפילו יותר!


דן מהבניין השכן,
עליי כול יום מאיים.
הבטן הפוכה,
האף מתעקם,
הרגשה מתוחה,
אני זז ולא נושם...


הדודה מתל-חי,
מדברת רק עליי,
השרירים מתקשים,
הדם עוצר,
אפילו כשאוהבים,
אני אדם אחר....

 


ולי זה לא משנה,
אני יודע שאני לא אשתנה,
כי אני אחר,
ואחר זה מיוחד,
מיוחד זה שונה,
ושונה זה לבד!


אנשים מדברים וצוחקים,
עליי או על אחרים,
ואין רחוב,
ואין ילדה,
היום זה טוב,
מחר זה רע....

 


ולי זה לא משנה,
אני יודע שאני לא אשתנה,
אני מיוחד,
אבל לא רק אחד,
כול אדם מפוחד,
כול אדם קצת לבד!
כול אדם, מיוחד!

 



אני שמח כל-כך שהבגרויות נגמרו!

נמאס לי כל הלחץ הבלתי יתואר הזה!

עדיין נשארה לי בגרות במתמטיקה לעשות (מועד ב'), אבל יש זמן עד אז לשבת ולחרוש בשקט.

 

 

על פי חוק חיסיון רפואי אסור לי לרשום כאן על מטופלים באמבולנס,

אני אעלה לכאן (בעתיד הקרוב) מקרים שקרו לי במד"א- ללא ציון שמות המטופלים (וכאילו שאני זוכר...)

וכמובן ללא שום פרטים מזהים כגון: מקום, זמן, שמות ופרטים מדוייקים אחרים- רק סיפור נטו.


 

 




נכתב על ידי Poseidon , 24/6/2009 13:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , צבא , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPoseidon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Poseidon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)