לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ככל שאני מרבה לתור בארצות זרות, כך גדלה אהבתי למולדת.

Avatarכינוי:  Poseidon

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

3 פעמים


עוד שיר, מצבי הולך ומדרדר- אני הולך ונהפך פואטי מיום ליום XD

 

לגבי השיר- קשה להבין אותו בלי המנגינה שחיברתי לו בראש שלי חחח

מוזמנים להלחין בראשכם =]

אז....הנה לכם:

 

3 פעמים

 

3 פעמים, בסוף הצלחתי,

אחרי חצי דקה, פתאום נבהלתי.

והפחד כרסם בי,

והרופא התרשם כי...

הייתי,

מישהו אחר ו...

ניסיתי,

לחפש איזה חבר, אדום.

שראיתי,

סתם בחלום.

 

אלפי פעמים בי חזרתי,

ואלפי חרטות נתחרטתי.

לא אחזור שוב אל החבל,

הפחד חזק מהסבל,

ידעתי, אמרתי,

המצאתי, שיקרתי,

פחדתי...

לדעת שאני,

בא והולך,

משתף, מחייך,

בריא!

מי בכלל אמר שזה אני?

 

כי לא, לא נרפאתי!

חולה, זה לא אתי!

הכול בסוף חזר!

וידעתי, אני חי בעבר!

הוא אמר, היא חתמה,

קיבלתי, יצאתי,

המשכתי...

כלום לא קרה מעולם!

ושוב אני נרדם.

על אותה הכרית,

אותה השמיכה,

אותם כדורים,

3 פעמים!



אתם יותר ממוזמנים להגיב גם בפוסט למטה ("מיוחד") =]

מאז שנחקק- "החוק להגנת הדם הישרא-בלוגי וכבודו" או בשמו המקוצר "חוק ההקפצות"

(חוזרי המסע מפולין מתבקשים לקחת את "הרגיעון" עכשיו...)

אז אין לי ממש תגובות ממשיות חוץ מהמנויים המעוטים אך הנפלאים שלי =]

ובמעמד מרגש זה אומר תודה לכם (המנויים)- ולכול מי שמגיב פה קבוע =]

נכתב על ידי Poseidon , 26/6/2009 20:31  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , צבא , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPoseidon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Poseidon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)