לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The way it should be


"I`m not horney. I`m just full of hormones"

Avatarכינוי:  My whispers

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

Te amo?


האמת, אני מרגישה מצויין.

טוב לי, פרפרים בבטן והכל והכל והכל. קול

 

אני פשוט סקרנית, אם ימאס לי אחרי חודש או לא. כי אתם מכירים אותי. או שלא. לפעמים אני לא מכירה ת'צמי אז מי אתם בכלל שתגידו משהו? חיבוק של הסוררת

 

ולנושא אחר - אני נורא נורא מנסה לאמץ גישה של כנות, אבל לפעמים אני סתם מפחדת לפגוע באנשים עם הכנות שלי, ולפעמים, סתם אין לי ביצים לכלום.

הראקציות שלך -

כן, זה טוב לדעת לשלוט בזה - אבל זה מתסכל רצח כשזה שולט בך...


 You don`t need much to be happy. 


 


נכתב על ידי My whispers , 13/9/2010 18:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"לקבל את עצמך זה לדעת שאתה לא מושלם. לאהוב את עצמך זה לדעת שאתה גם לא צריך להיות כזה."


לא רוצה לכתוב על שנה חדשה, לא על ציפיות.

לא רוצה להיות קרובה, לא רוצה להלחם. לא רוצה לוותר על מה שיקר לי, לא רוצה להפגע. לא רוצה להיות אגואיסטית, לא רוצה להיות אובססיבית, לא רוצה להתאכזב, לא רוצה לפחד, לא רוצה אי-ידיעה.

 

אתמול חשבתי לעצמי - עד כמה שטעיתי. עד כמה שהייתי בטוחה שהשתנתי והתבגרתי, ואני פשוט לא. יש דברים שכן השתנו, לטובה. נגמרו המשחקים, התחיל פרגון, התחילה כנות. בעקרון, התחלתי להיות יותר בנאדם ופחות זבל.

 

אבל חוץ מזה, כל המעשים שלי, הם אותו דבר. אותן טעויות בפעם המיליון, אותם דברים מיותרים שאני עושה, בצורה פטטית מנסה להחזיק את עצמי במשחק, שכבר כ"כ נמאס לי ממנו. אז בשביל מה אני עושה את זה?

 

Anyway -

 

אובססיבית. זה מה שנהייתי. מאוהבת? אולי. חושבת עליו ללא הפסקה, עם אותו חיוך חולמני על השפתיים, המוכר והאהוב על כולנו. מה שהכי כיף, הוא שגם אני אני במצב רוח רע, או התקופה לא משהו... הקול שלו בטלפון? הפך את ה - עצוב ל -סבבי ב -סטנדרטי שלי.

 

"ככה זה כשאוהבים."

 

'כל ההתחלות קשות' - נכון. אבל לפעמים, הסיומים הם הקשים יותר.

אתם יודעים לאיזה מחשבה הגעתי? שמאחורי כל שקר מסתתרת סיבה, אבל השקר נובע מפחד מאותה אחריות, שעומדת מאחורי האמת.

אני מורידה את הכובע בפני אנשים ישרים, שאומרים את האמת בפנים, ולא מאחורי הגב. שאומרים את מה שהם מרגישים, בלי לעגל פינות.

כי כל דבר קטן ששומרים בפנים, בסופו של דבר מצטבר. געגועים - הופכים לכאב, אכזבה - הופכת לשנאה.

 

ובנימה אופטימית זו - לילה טוב, ושיר כזה שעושה לי את זה קול

 

 



נ"ב: זכרונות מקשים על הניתוק, אבל אמרתי כבר. האושר שלי - לא יבוא על חשבון האושר שלך.

נכתב על ידי My whispers , 1/9/2010 23:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy whispers אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My whispers ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)