לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלווג סיפוורים על הג'וונאסים + עידכונים !

Avatarכינוי:  סיפור על ^ הג'ונאסים !

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

מיליי וניק ביחד!!


אוקיי אחי שניםם שלא עידכנוו משהו על הג'ואנסיםם:P

יש משהו חדש שרק עכשיו ראיתי!

 

בראיון לתוכניתו של לארי קינג פלט בטעות ג'ו ידיעה. כשנשאל האם החברה שלו מפורסמת כמו החברה של ניק, הוא השיב: "אני לא חושב שיש מישהי יותר מפורסמת ממיילי סיירוס".

 

אז זהוו! הם חזרו סופיתת:D

חח.. גלו'ש בטחח עכשיו שמחהה!

פרק יעלה שהיו תגובות!

 

הינה הכתבה כלולל הסרטון:

 

http://www.tipo.co.il/news.asp?camp=heinz&nid=47113

נכתב על ידי סיפור על ^ הג'ונאסים ! , 22/6/2009 09:35  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JONAS ב-11/5/2010 19:46
 



פרק 5!


ואו תודה על התגובות!

אני שמחה שאתם אוהבים את הסיפור(לין)

אז אני רוצה להודותת בזה לדקלל המושלמתת שלי! שעוזרת לי כל הזמן!

הינה הבלוג של הילדה המדהימה הזאת!

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=577324

דקלל? אוהבתת אותך תודה עלל הכל!

אז לפי מה שהבנתם אני(לין) מעדכנת עכשיו!

אז בלי הרבה חפירותת(משהו שאני עושהה בדרךך כלל:D)

הינה הפרק:

 

בפרק הקודם:

 

אני לא יכול יותר הלין הזו משגעת אותי! אמר ג'ו שהוא יושב בשולחן ואוכל מהאוכל שדניס הכינה

ואו אתה מדבר הרבה! צחק ניק

חה-חה! ג'ו אמר בציניות

איזה לין?התערבה דניס

נו אמא את זוכרת את הלין הילדה שג'ו היה דלוק עליה? שאל קווין

איזו? חברה שלכם? דניס שאלה

כן אמא! זו שג'ו היה דלוק אליה! אמר ניק

אתה תמשיך להגיד את זה עוד הרבה? שאל ג'ו

אמ,, נחשוב עלייך! אמר ניק

 

הפרק:

 

תגיד כמה ילדים הזמנת? ניסה קווין לגבור על המוזיקה החזקה שהתנגנה ברחבי ביתו הגדול ומלא ילדים בכל הגילים הסתובבו בו

אמ,, רובם סתם נדחפו! אמר ג'ו

יופי עכשיו אני צריך להיות אחראי על כל הבלגן של כל אלה שלא אמורים להיות פה ולאלו שפה? קיטר קווין

תפסיק לקטר ותהנה!! ג'ו אמר

 

הם הזמינו הרבה ילדים! אמרה דקל בזמן שהיא לין וגל נכנסו למסיבה וכולם הסתכלו אליהם

הרוב נדחפו! קבעה גל והיא, לין ודקל התקדמו למרכז הרחבה

החלטתן להגיע? אמר ג'ו שהוא עומד מול השלישייה

אסור לאחר? התחכמה לין

לא! צחק ג'ו

מצחיק! אמרה לין בזלזול

הי, הי, הי תפסיקי לזלזל בי! אמר ג'ו

ואם לא בא לי? שאלה לין בזמן שהיא מתקרבת לג'ו ובשלב הזה דקל וגל התרחקו מיהם כדי לא להפריע

אז אני יכריח אותך! אמר ג'ו והתקרב יותר ויותר ללין עד שהם כבר ממש היו קרובים וברגע זה לין פשוט עזבה את ג'ו והתחילה ללכת אך ג'ו תפס את ידה

תפסיקי לברוח מימני! אמר ג'ו

מה אתה לא מבין שאני לא רוצה להיות לידך? לין צעקה

אז למה את כל הזמן מתקרבת אלי! צעק ג'ו בחזרה

ככה! צעקה לין והתחילה ללכת

אוח תפסיקי עם כל ההצגות האלה שלך ותגידי לי את זה כבר בפנים שאת אוהבת אותי!! ג'ו צעק וכולם הסתכלו עליו המומים

אתה מצחיק אתה יודע? אמרה לין והמשיכה ללכת

חה-חה! הנה צחקתי מרוצה? ג'ו אמר והלך אחריה. תפס את ידה וקירב אותה אליו

תעזוב אותי! אמרה לין

לא רוצה! אמר ג'ו

אתה לא מסוגל לשמוע לא אחד? שאלה לין

תעשו טובה לכולם ותתנשקו כבר! גל ודקל צעקו

ג'ו הפנה את מבטו לכולם וראה אותם מביטים בו ובלין בצפייה שיתנשקו כבר

נו! צעקו דקל וגל

ג'ו התקרב ללין ואמר: אז מה את אומרת?

אוח נו! לין אמרה והתנפלה על ג'ו ונישקה אותו וכולם מחאו להם כפיים

 

בוו!

אעע! גל צעקה והסתובבה

קווין? שאלה גל

לא ג'ו! ברור שזה אני! צחק קווין

אז אל תבהיל אותי יותר ככה! גל אמרה ונתנה לקווין מכה בכתף

אח! סליחה באמת! אמר קווין

זה בסדר צחקה גל

אז מה קורה? שאל קווין

חיים! אמרה גל

מה בחיים? קווין צחק

אויש קוו, קוו, קוו! גל אמרה בייאוש

אני צוחק! אמר קווין

 

אז מה את אומרת? ג'ו התנשף

מה יש לי לומר? לין התחכמה

נו לין אני רציני! אמר ג'ו ונאנח

גם אני, למה אתה מתכוון? לין שאלה

לגבינו! ג'ו צעק

קודם כל! אל תצעק אלי! ושנית אני אומרת ש.. לין ניסתה למשוך

ש..? ג'ו ניסה להמשיך אותה

תגיד לי אתה! אמרה לין ונישקה את ג'ו שוב

אני אומר שזה אומר כן? ג'ו שאל כמו טיפש

וניחשת נכון! לין צחקה

אז לפחות תודי בזה שפעם לפני שהיינו מפורסמים היית מתה עלי! קבע ג'ו

לא! אני לא! אמרה לין נחושה בדעתה

נו! אמר ג'ו

לא! צעקה לין

אל תהרסי את הרגע! אמר ג'ו

אתה הורס אותו! צחקה לין

תפסיקו לריב! צעק להם מישהו

 

הי! אמרה דקל שהיא חוזרת עם שתי משקאות בידיים שלה

מה קורה? גל שאלה צוחקת

אני רואה שהכרת עוד חברות! אמר קווין

למה חסרות לי? התחכמה גל

את כל הזמן רק עם לין! אמר קווין

די להיות דפוק! אמרה גל

ואתה קווין אני מבינה! דקל שאלה

והבנת נכון! קווין אמר ושלושתם צחקו

טוב אז אני ישאיר אותכם לבד! אמרה דקל והלכה

מוזרה! קבע קווין

כן! אבל אני מקווה שהיא לא מפתחת איזה משהו במוח שלה! צחקה גל

מה? קווין שאל

מה? כלום! עזוב! גל אמרה מבולבלת

אמרו לך שאת מוזרה? קווין שאל

אמ,, לא ממש, אבל תמיד נחמש לשמוע את זה בפעם הראשונה! צחקה גל ואיתה קווין

טוב בואי לרקוד קצת! קווין הציע

בשמחה! קפצה גל

 

יצא פרק ארוך לא?

טוב תגידו לי מה דעתכם בתגובות:P

אגבב מוזמניפ לבלוג שלי התחלתי סיפור חדש:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=620153

נכתב על ידי סיפור על ^ הג'ונאסים ! , 14/6/2009 20:52  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/8/2009 11:45
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור על ^ הג'ונאסים ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור על ^ הג'ונאסים ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)