לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש משהו באוויר ואת משערת שזהו חלק מהיופי של הסוף.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2011

תקיפה מינית.


אני מרגישה שישנם אנשים בעלי תפיסה מעוותת לגבי כל עניין ההתקפות המיניות.

'כשבחורה אומרת לא, זה אומר לא'. ונכון, כמו שהבחורה הזו אמרה, 'אם יש ספק-אין ספק'. 

אבל, אני קוראת את הפוסט שלה ומרגישה כאב חד בלב, אני מרגישה שנעשה עוול עם הבנות שעוברות התקפה מינית וזה לא משנה מה הן לבשו או מה הן אמרו. יש מין עניין לא סגור לגבי אונס והטרדות מיניות. הרי מה גורם לגברים דווקא להתנפל על אחת ולא על השנייה? ומה אם אני אומר שחברה שלי מתלבשת חשוף ובצורה פרובוקטיבית והיא לעולם לא חוותה התקפה מינית ואני כן? אני מאמינה שאין קשר בין הדברים.

 

לאישה יש את הזכות לבחור כיצד להתלבש וכיצד להציג את עצמה. אם אישה חפצה ללבוש מחשופים עד הפופיק ומכנסי "דפוק אותי", שיבושם לה. כן, גם אם זה אומר שכל החזה בחוץ ויש חזיית פוש-אפ מטורפת. כן, גם אם יש לה סיליקון. כל אחת בוחרת כיצד להתלבש ואיך לבטא את עצמה, בדיוק כמו שלגברים יש את האפשרות הזו. זה לא משנה כיצד אישה תתלבש, בין אם חצי עירומה ובין אם מכוסה מכף רגל ועד ראש.

 

גברים רוצים סקס כל הזמן ומחפשים ריגושים ואתגרים, אוקיי, מקובל. אבל יש הבדל ענקי בין להתחיל עם מישהי ולבין להטריד אותה מינית ולקחת בכוח משהו שלא שייך לך. אם מתחשק לי לצאת לבר וללבוש שמלה חשופה וקצרצרה, זה אומר שאני צועקת בקולי קולות שאני רוצה שיאנסו אותי, שאני "מזמינה" את האונס? מחמאות ותפיחה לאגו זה נחמד ומחמיא, אבל אין זה אומר שאני מצפה להטרדה מינית. כן, לבחורה אין אפשרות להתפלא שמסתכלים עליה אבל היא כן תתפלא כשזה יגיע להטרדה מינית כשהיא אומרת בפירוש "לא". זוהי זכותה המלאה להתלבש כרצונה והגיל שלה לא מהווה פונקציה עיקרית בנושא.

 

בנושא בנות הארבע-עשרה שיצאו עם בחורים בני עשרים ואחד. לדעתי, זה לא משנה אם אותם הבחורים ידעו שהן בנות ארבע-עשרה או לא, מה שמשנה הוא שגם אם הן עשו שטויות וכביכול "הביאו" את זה על עצמן-אין להם את הפריבילגיה להמשיך כשהן מתנגדות. אני לא חושבת שהן מטומטמות. יש תקופות כאלו אצל נערות או בחורות, בעיקר בגיל ההתבגרות, כאשר הן לא בטוחות בעצמן ובדרך-כלל כשהמיניות רק מתחילה לבצבץ לה. לפעמים ההיגיון לא פועל במלוא כוחו ובגיל הזה עושים שטויות, כולנו עשינו וכולם עוד יעשו. גם אם הן מאוד רצו וידעו שזה מה שאותם הגברים חיפשו, זה לא אומר שהן לא יכולות להתחרט. אין דבר כזה 'מאוחר מדי', גם אם את שיכורה וגם אם לא, זכותך להפסיק בכל רגע ורגע ולהבין שאת לא מעוניינת. ואם את מבקשת מהבחור שנמצא איתך להפסיק, הוא צריך להפסיק. אין על זה ויכוח בכלל.

 

תסלחו לי, אבל יש רק אשם אחד בסיפור הזה ואני לא מבינה על מה כל התהיות.

בתור אחת שעברה אונס אלים במשך חצי שנה על-ידי בן משפחה בגיל אחד-עשרה והטרדה מינית, אין לי צל של ספק שהאדם התוקף מינית(בין אם זה גבר או אישה) הוא הצד האשם וזה שצריך להיענש בכל הסיפור. גם אם האישה מתלבשת חשוף וגם אם היא הייתה מעוניינת עד שלב מסויים, אין זה אומר שכשהיא אומרת 'לא', יש לצד השני עדיין את הזכות להמשיך. לא, הן לא מטומטמות ואנשים לפעמים מתפכחים רק לאחר זמן מסויים וברגע שהיא אמרה שהיא לא מעוניינת, הדבר צריך להיפסק. ולא, אם אני מתכופפת באמצע הרחוב, בין אם אני עם מכנסיים קצרים ובין אם אני עירומה, זה לא אומר שלאף אחד יש את הזכות לצבוט אותי בישבן.

 

אני לא מאחלת לאף אחת לעבור הטרדה מינית או אונס בכדי להבין כמה כאב כרוך בזה ואת העובדה שאין שום דבר שמצדיק או "מזרז" התקפה מינית. ואני מאחלת לכל הבנות שחוו את ההשפלה הנוראית הזו להמשיך בחיים שלהן, שהפצעים יתאחו במהירות האפשרית ושהסיוטים והכאב לא יגרמו לחוסר תפקוד מלא.

אתן(אנחנו) לא אשמות.

נכתב על ידי , 20/1/2011 14:51  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Hell Yeah.


יש את הימים האלו שהיקום מחליט שהוא מחבב אתכם ורוצה שתהיה לכם מעט נחת מהדרמה. או לחילופין האנרגיות החיוביות שלכם סוף סוף פועלות. או אולי בכלל הישות ההיא בשמיים מחליטה שמגיע לכם קצת טוב. אבל סביר להניח שזו עוד עליה משמחת אחרי ירידה חדה או חדה פחות.

 

אז הנה, ימים של שקט הגיעו. נגמרה הדרמה שהציפה את כל החיים שלי בשבוע האחרון. הייתי נסערת לא מעט השבוע והעברתי את רוב לילות השבוע בבכי וכאב. כנראה שהחרדת נטישה שלי כבר אוהבת אותי פחות ואני מקווה שהיא תתחיל להתנדף ממני בסיום התהליך הזה.

ובכלל, אני והחצי(די לקרוא לו ככה כבר, קדימה למצוא כינוי אחר שמתאים לסטטוס הנוכחי!) הבנו שהקשר שלנו חזק מדי בשביל שאיזו פרידה(רנדומלית שכזו, בכלל לא קשורה אלינו, מה...) תצליח לשבור אותו.

 

אני אהיה בסדר, אני יודעת. גם אם אני והפסיכולוגית המדהימה שלי(שאני קצת כועסת עליה כרגע, אבל זו בכלל לא אשמתה) צריכות לסיים את הטיפול אחרי כמעט ארבע שנים יחד. וגם אם אנשים נעלמים לי מהחיים, יבואו אנשים אחרים והכי חשוב שיש לי את אלו הנוכחיים שאני אוהבת יותר מעצמי.

תקפה אותי אופטימיות כזו של פעם, כזו של לפני חמש או שש שנים כשהביקורים בבתי העלמין לא היו כה רבים בשנה אחת. אני חזקה ואני יודעת מה אני שווה ואני לא אתן לפחדים ולחרדות שלי להפיל אותי.

נכתב על ידי , 14/1/2011 17:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חיים.


לפתוח. לבכות. לישון. לצחוק. ללמוד. לזחול. לדבר. לעמוד. ללכת. להכיר. לשמוח. לחבק. להתאהב. לנשק. לשמוע. לכתוב. לשאול. לאהוב. לפחד. לברוח. להקשיב. לרשום. להיזכר. להתגעגע. להאמין. להירגע. לקרוע. לשחות. לבגוד. להתפשט. להיאנס. לצעוק. להתלבש. להתעצב. להמשיך. לחזור. לבקש. להקפיא. להיאבד. לצרוח. להתייבש. לשתות. לרכוש. להשתמש. לדפוק. להסתגר. לצום. להרביץ. למות. לאכול. לנגב. לזייף. להתחזק. ליטול. להגיע. לשקר. לחיות. לחייך. לשרבט. לצייר. לאבד. להתחרט. להתקפל. להתפורר. להשלים. ללחוץ. לשלם. להתאמץ. לפוצץ. להרפות. לחבר. להתקרב. להיאחז. לסמוך. לגעת. להבין. לרוץ. ללמד. לטעום. לזוז. להשתגע. להיכנע. לרקוד. לשתות. להשתכר. להקיא. לנווט. לריב. לסלוח. להשלים. לשנוא. לסתום. לשכב. לדגדג. להיתלות. להיבלע. לירוק. לחצות. לוותר. לקבל. לגלות. לשכוח. להיכנס. לצאת. לסבול. לנקות. להשתיק. לפרוח. לפתוח. לשמור. לשקם. לבחור. למקם. ליהנות. לזרוע. לחנוק. לעלות. לחשוב. לגמור. להשלות. לפרק. לזכור. להילחם. לעבוד. לעבור. להוציא. להתייסר. לבדוק. לבטוח. לנהוג. להילחץ. להכיל. להיחנק. להשתלב. לצבוט. להרגיע. ללטף. לחמם. להצטנע. לגור. לדעת. לצפות. לנסוע. לחנות. להזמין. לכנס. לבוא. לאחל. לכייף. לשוב. לסגור.

 


אף פעם לא לנסות להשכיח מעצמי את העבר.

אני חיה וקיימת בזכותו. אני נבונה ובוגרת יותר לאחר שחוויתי את אותן חוויות, לאחר שטעיתי את אותן הטעויות, לאחר שהחלטתי את אותן החלטות, לאחר שהכרתי את אותם האנשים ולאחר שגיליתי כל פעם מחדש מי אני.

 

אף פעם לא לשכוח לחיות את ההווה.

לא לחיות ולהתאבל על העבר, אלא לנצל את הרגעים ואת מה שקיים היום. ללמוד מטעויות העבר ולהשלים עם מה שהיה. ליהנות מהרגעים הנוכחיים ולא לחיות את העתיד ולחכות ללא הפסק בציפייה למה שיגיע.

 

אף פעם לא להפסיק לקוות לעתיד.

לתכנן תכניות, לצפות לעתיד טוב יותר ולהאמין שלהווה יש השלכות ותוצאות בעתיד. להאמין שיהיה סוף טוב ושאף יהיה טוב יותר בעתיד.

 

תזכורת לעצמי-להפסיק לתת לחרדת נטישה סיבה להתקיים, תמיד יהיו כאן את האנשים שיישארו לצידי והם תמיד מזכירים לי את זה. גם אם יהיו כאלו שינטשו ויעלמו, כנראה שהם סיימו את התפקיד שלהם בחיי, למרות כל הכאב שמלווה בכך. לזכור שבעוד כמה ימים אני אלמד להתמודד טוב יותר עם החרדת נטישה הזו שחוסמת לי את כל האוויר שצריך להגיע לריאות.

נכתב על ידי , 12/1/2011 22:47  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלודיה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלודיה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)