לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

REFLECTION


and im a super girl and super girls just fly

כינוי:  S u p e r G i r l

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

הציצי שלי בורח!!


פאק דווקא את הציצי שלי אני אוהבת והיקף ירד מ97 ל91... מדדתי איזה 5 פעם כדי להיות בטוחה!

איזה באסה קניתי חזיות חדשות וזרקתי את הישנות וחבל עכשיו אני שוב צריכה את החזיות הישנות....הכל גדול עלי!!!!!

אין לי מה ללבוש כל המכנסיים מכוערים מרוב הצרות ועדיין נופלים...התחתונים ענקיים, החזיות רופפות אעאהאעאהא אני חייבת לעשות קניות דחווווווף

ראיתי שורט מעלף בלוצ'י אבל לא היה להם מידה Y  אוףף

 

נכתב על ידי S u p e r G i r l , 17/6/2009 12:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Girl999 ב-25/6/2009 22:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS u p e r G i r l אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S u p e r G i r l ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)