לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Sadness Will Never End




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

בגרויות D:


מחר בגרויות O:
אני לא עושהXD לא מיתוך בחירה כי אני פשוט עדיין בחטיבה וזה ><
שיהיה בהצלחה למי שעושה
אהמ ,אין כ"כ מה לספר כמו תמיד O_O אני לא פעיל
 
לילה טוב לכולם
ושוב ,בהצלחה מחר למי שיש
 
עריכה :
בעצם כן היה משו ,
עשיתי היום משו שהייתי צריך לעשות ממיזמן אבל פשוט רציתי לעשות אתזה אם אותו אחד פנים מול פנים ולא דרך המחשב כמו ילד מוכה כתה ג'.
ביקשתי סליחה על כמה שהייתי דפוק ><
רבתי איתו ביגלל דבר מאוד שטותי ,שלא קלטתי אתזה בכלל וליפני כמה זמן הורדתי ת'חסימה מהמסן וחיכיתי לזמן שאני יראה אותו לבד והלכתי אליו היתיישבתי לידו ודיברתי איתו. ביקשתי סליחה עלכמה שהייתי חרא ולא מיתחשב וכל מיני כאלה..
היה ממש טוב ואני ממש שמח שעשיתי אתזה
נכתב על ידי , 24/5/2009 21:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 30

MSN:  ...




הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheSadnessWillNeverEnd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheSadnessWillNeverEnd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)