לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אקזיט והמנחים.


לכל אחד יש יציאות! כנסו תקא את על היציאות של אקזיט (איך לא) וגם קצת-בקטנה-על החיים שלי..תהנו ותיגיבו!

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 250978656 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

ט' (ע"ר) בראשון!


קודם כל נתחיל מזה ש3 חודשים לא רשמתי פה כ-ל-ו-ם!

כי שכחתי את הסיסמא והיום קיבלתי הודעה במייל שיסגרו לי את הבלוג..אז ניסיתי פעם אחרונה ו..וואלה הצלחתי:) חחחח

 

ועכשיו לחוויות:

אומנם כל החודש הייתי בהופעות באמפי אבל מה שהיה היום, היה פשוט מטורף!

היו יםםםםם של אנשים.

נתחיל בזה שהאוטובוס לשם היה מפוצץ באנשים!ממש מפוצץ..הגענו לשם ב8 בדיוק. עלו לבמה הדס מורנו ואורי אומנותי..הם הנחו את הערב.

ואז הראו אחד אחד מהשחקנים יוצא מהלימוזינה, היה ראיון קצר איתם. כולם דברו בתור הדמויות שלהם.(אח"כ אני אגיד משהו על עפר).

אח"כ הקרינו את הפרק הראשון(כלומר אחד לפני האחרון-119) היה יפהה!אח"כ היה איזה ספישל פיספוסים וקטע ש'תפוז אנשים' הכינו להם ואז שידרו את הפרק האחרון..צפוי כמו תמיד!

אבל היה יפה!

כשנגמרו הפרקים עלו כל הכוכבים של טלנובלה (ע"ר) עלו לבמה ..הענקו פרסים לכולם (כל אחד והשטויות והיציאות שלו) למשל עפר קיבל פרס על היותו דרדסית. והוא הודה לדרדסבא:)

 

אממ וזהו..נגמר..אני ואחותי (חברות שלי נשארו למעלה) הינו כל הזמן מתומרנים בין הדשא לבמה. אח"כ הלכנו מאחורה לנסות לראות אותם. לא הצלחנו וגם לא התאמצנו מי יודע מה.

חזרנו לתחנה, עלינו על אוטובוס ואז לידנו עברה הלימוזינה!!!!!לא ראינו כלום אבל סתם רציתי להגיד שהיא עברה חחחחח

 

 

 

ועכשיו בקשר למה שרציתי לומר על עפר:

הוא נראה ממש ממש עייף!לאו דווקא עייף בגלל חוסר שינה (אולי גם) אבל הוא נראה ממש עייף מכל הקטע של הפרסום וההערצה וזה כבר לא מעניין אותו בגרוש. הוא בקושי משקיע-לא כמו פעם.

בתחילת הערב כשהוא יצא מהלימוזינה ..הוא היה נראה כל כך סובל, וכל כך לא טוב.

בקיצור...לא פשוט להיות סלב (סליברטאי כי הוא היה בפסטיגל כבר חחחחחחח)  בימנו!

 

לילה טוב

אדוה

נכתב על ידי , 26/8/2005 00:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,618
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+אקזיטית+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+אקזיטית+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)