לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fucking life


just my life like everyone


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

היא הלכה וגם אני


הייתה בנינו שתיקה שתיקה אחרי כאב לא כאב נפשי כאב פיזי אני לא מאמינה שעשינו את זה החטפנו מכות אחת לשנייה בלי רחמים ניסו להפריד אבל היתפרצתי עלייה חברות שלי אמרו לי די את מכאיבה לההה זה היה היום האחרון של הלימודים ישבנו בחדר ההמתנה לפני הכניסה לחדר של המנהלת שתקנו שתינו מדממות הכאב בפנים בשיער ברגליים והכל רק בגללי אם לא הייתי כזאת סתומה ונותנת לה את הסטירה הזאת...

אבל הייתי חייבת , כאילו לא אבל זה עיצבן אותי שלי היא לא אמרה החברה הכי טובה שלי לינוי היא לא אמרה לי כלום כלום על זה שהיא ידעה שאני עשיתי את ההשחטה בכיתה היא הלשינההה החברה הכי טובה שלי הלשינה עלייייייי נתתי לה את אחת הסטירות שלי היא קפצה עלי נתתי לה בעיטה משכתי לה בשיער היא צרחה ונתנה לי סטירה והתחלתנו לשרוט אחת את השנייה ואז ישבנו בחדר ההמתנה כמו דפוקות אחת ליד השנייה בשקט...

בערב חזרתי הבייתה אחרי שיצאתי עם חברות וידידים ראיתי אותה לא יכולתי לומר כלום רציתי לתת לה מכות עצרתי את עצמי

אני לא צריכה לסלוח לה נכון?!

נכתב על ידי •MILANO14• , 28/6/2009 10:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תדמיינו שכתוב פה משו


מאושרת !!!!!!!!!!!!!?..........למה? חח לא יודעת סתם קמתי עם הרגשה טובה הלכתי לים תפסתי אחלה שיזוף..והרבה קילופים טוב שלא כמו של אלירן מסכן התקלף לו האף זה ניראה כאילו יש לו חננות ..או שבעצם לא התקלף לו וזה באמת היה חננות...שווה בדיקה..אבל לא ממני חחח

יום שישי היה אחד הערבים שאני לא ישכח שחברה שלי הרימה אותי ופשוט זרקה אותי למיטה של יאיר[WTF]והתחילה לדגדג אותי

חח ואז כולם עשו מילחמת דיגדוגים ואז ישבנו משועממים בסלון היה שקט ואז מישו...התחיל לנבוח חחחח זה היה מצחיק אז עשיתי קול של חתולה ויאיר התחיל לךעשות קול של תרנגול ויעל עשתה קול של פרה ואז טום שר בקולי קולות שיר...לא כזה נימוסי אבל שיר נחמד זה הלך ככה:

איך עושה פרה!? מו מו

איך עושה כיבשה?! מה מה

איך עושה לטאה!?קש קש

איך עושה יונה!? ברר ברר

איך עושה זונה!? אהה אהה

אני יודעת שעכשיו זה לא כזה יפה אבל שטום שר את זה פשוט נפלתי על הריצפה !

ואז ראינו אל תתעסקו עם הזוהן והלכתי מילחמת קטשופ ובקיצור הרסנו ליאיר ת'בית ולא תאמינו מי בא ב2 בלילה לבקר אותנו...

יונתן,שגיא ומאור כל הבית היה חושך אחרי שניגמר אל תתעסקו עם הזוהן ראינו הטינה[סרט אימה]וליאיר יש כזאת זולה בחצר ויונתן מאור ושגיא באו משם ובידיוק בסרט מישי קפצה כזה מהגג כי הטינה רדפה אחריה והם פתחו ת'דלת בידיוק שהיא נפלה שהטינה הייתה מאחוריה וזה היה פחדדדדדד אלוהיםםם

 [זאת לא התמונה אבל זה מה שהיה הכי קרוב למה שקרה]

 

תגיבו לא להיות קמצנים...:]]]]]]]

נכתב על ידי •MILANO14• , 13/6/2009 18:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין כותרת


לא היה לי כוח ללכת לבצפר זייפתי כאב בטן...

ואז הלכתי לעבודה של אבא שלי[עוכדין] משעמם לי כאןןן המחשב שלי בבית הרוס לגמרי...

עכשיו למשו אחר ...

תגידו לי מה אתם הייתם עושים אם הבנאדם שאתם הכי אוהבים מאוהב בחבר\ה הכי טובים שלכם!?

ואתם במיקרה יודעים שאותו הבנאדם שהוא אוהב לא אוהב אותו וידעתם שהוא יתאכזב מה הייתם עושים?הא!?

תגידווו[תגיבוו]

 

 

 

נכתב על ידי •MILANO14• , 11/6/2009 12:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  •MILANO14•

בת: 30




1,083
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ביקורת בלוגים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•MILANO14• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •MILANO14• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)