לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פחדים ופנטזיות

על הדברים שבאמת מניעים את העולם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

חרדה יומיומית


אתמול. קניית לילה בסופר. לחם, חלב וביצים. בקופה המהירה לפניי אישה. תלתלים שחורים-מלבינים ומבט חרד. הקופאית מציעה לה מבצע: קופסת חמוצים. האשה מתלבטת. "זה טעים?" "מנין לך שזה טעים?" הקופאית: "זה טעים מאוד. קניתי אחד וטעמתי". "אבל יש כאן המון קופסאות. מה, אנשים לא קונים?" "מאיפה את יודעת כמה קופסאות כאלה היו לי בהתחלה?", משיבה הקופאית. בהיסוס עצום, האישה לוקחת בידה קופסה, בוחנת אותה היטב, משלמת עבורה לקופאית אבל משאירה אותה על מסילת הקופה לעוד רגע. אני מתקדם מעט והיא מרימה את הקופסה ומסתלקת.

בדרכי החוצה אני רואה אותה שוב, ליד קופה אחרת, מחליפה את הקופסה שלקחה בקופסה אחרת מאותו סוג. "זו טובה יותר", אני אומר לה. "בטח!", היא אומרת לי בשמחה, אבל החיוך החרד שלה אומר משהו אחר.

נכתב על ידי , 17/11/2010 07:18  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההבטחה שלא התממשה


נסיעה בשניים

אצבעות מלטפות אצבעות

כל החיים לפנינו

נכתב על ידי , 15/11/2010 18:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבה נדייק


כנפי הפרפר הן לא הפרפר.
נכתב על ידי , 14/11/2010 23:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbboon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bboon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)