לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פחדים ופנטזיות

על הדברים שבאמת מניעים את העולם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

הזהב השחור


אני שואב ושואב

מהבארות השחורות של חיי

אני יודע: אם ארצה, אוכל לייבש אותן

אבל מהיכן אשאב אז?

נכתב על ידי , 14/11/2010 21:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדידות


אני זוכר היטב את הרגע שבו הרגשתי את הבדידות הגדולה ביותר בחיי. הייתי בן עשרים ושבע, מדוכא, מחפש נואשות אהבה ולא מוצא, מתגורר בדירה מטונפת ומפחד פחד מוות מפני העתיד. שכבתי לבד במיטה זוגית מרופטת, מכוסה בשמיכת פוך ללא ציפה. היה חורף, השעה הייתה בסביבות שמונה בבוקר, ואני עדיין ישנתי (לא היה בשביל מה לקום).

לפתע הכה בבית רעם אדיר - מאותם רעמים ששומעים שניות לפני הגשם, כשהברק כל כך קרוב עד שאין בכלל הפרש-זמנים בינו לבין הרעם. התעוררתי בבהלה. מתוכי עלתה ובאה במהירות מפחידה, כמו שיטפון עכור, תחושת בדידות חסרת גבולות, ולא היה שם איש להכילה.

נכתב על ידי , 14/11/2010 21:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרספקטיבה


הלילה שוב נרדמת על הספה. ישנת חזק, אבל ראיתי שקר לך. הבאתי עוד שמיכה ופרסתי אותה מעליך בעדינות. לרגע זה היה כמו פעם.
נכתב על ידי , 12/11/2010 23:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbboon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bboon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)