לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

המסע לפולין ועוד


כבר בשבוע הבא מתחילים המיונים וההכנות לקבוצה הבאה שנוסעת בשנה הבאה לפולין .

אם מישהו היה שם ויוכל לספר לי איך היה שם וחוויות זה נורא יעזור לי ויתרום .


ממש קשה לי בנושא אחד שזה המשקל , מאז שרזיתי עליתי בערך 6 קילו והכל בגלל חוסר חשק מוטיבציה

ואכילה של שטויות . אני ממש חייבת להפסיק עם זה לפני הגדנע ולפני השנה החדשה שזה באותו שבוע .


לפני כמה פוסטים כתבתי על הפרויקט שיש לנו בבית ספר "נוער למען ניצולי שואה" והיום אחרי כל המפגשי הכנה

הלכנו אני וחברה שלי אל הניצולה שלנו . היא ממש אישה מדהימה שנראת ממש טוב וכשנכנסנו קצת התייבשנו והיא

קמה חיבקה ונישקה אותנו והייתה מאוד חמה ואוהבת .

למרות שישבנו איתה רק חצי שעה כדי לקבוע זמנים ולהכיר טיפה היה ממש נחמד ויש לה גם עוזרת ממולדובה

וכשהיא שמעה שאני מדברת רוסית היא נורא שמחה כי היא לא מבינה עברית והיא הייתה שמחה לשמוע את השפה שהיא מכירה .


שיהיה לכולם סוף שבוע מעולה ! חיבוק

נכתב על ידי , 25/11/2010 20:39  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cassandra ב-25/12/2010 21:26
 



sometimes...


לפעמים כל מה שאנחנו צריכים זה לעצור ולשאול את עצמנו , האם אני מאושרת ?

אני עניתי לעצמי לפני כמה ימים והתשובה הייתה לא .

זה עצוב שהגעתי למצב שהייתי ילדה אופטימית ומאושרת לילדה ש"אבודה" ולא יודעת מה קרה לה .

הגעתי למסקנה , אני צריכה להחזיר לעצמי אנשים שחשובים לי בחיים ולוותר על אלה שזה פשוט לא עובד

איתם .

האופטימיות חזרה , הלכתי לדבר איתה והכל יהיה בסדר ככה אני מאמינה .

שיהיה סוף שבוע מעולה לכולם חיבוק

נכתב על ידי , 18/11/2010 17:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Admit It ב-18/11/2010 19:12
 



טיול שנתי , חוסר מזל ?


היום השכבה שלנו יצאה לטיול השנתי אבל אני לא נסעתי איתם בגלל שהתעוררתי אתמול עם חום .

היום אני מרגישה הרבה יותר טוב ויש לי מזל , חברה שלי שהיא משחקת כדורסל משחקת אליפות היום ואבא שלה מסיע

אותה לשם אז אני נוסעת איתם .

אני שמחה שנשארתי בבית היה לי זמן לנוח לסיים את העבודה בספרות .

דרך אגב אני ממש ממליצה על הספר "המפתח של שרה" למי שאוהב ספרים שקשורים לשואה .

 

בזמן האחרון אני מרגישה חוסר מזל בשני נושאים לימודים ואהבה .

הלימודים , איפה להתחיל ?

ירידה ממש ענקית ואין לי מושג אפילו מה לעשות כי אני לא יודעת מה אני עושה לא בסדר מה שבטוח אני חייבת

להפסיק לשבת מול המחשב כ"כ הרבה .

כולם ירדו אבל זה לא מנחם אותי כי אני עושה את זה בשביל עצמי ולא בשביל אף אחד אחר ונורא קשה לי לקבל את

הירידה ואת הציונים האלה .

בקשר לאהבה , אני מביאה מזל טוב לאחרים .

האחד שהיינו בסוג של קטע נסע ואז חזר עם חברה , מדהים לא ?

והשני שהיינו בקשר מהקיץ והיה בנינו משהו לא ברור עכשיו גם יש לו חברה . את האמת נפגעתי יותר ממנו אני לא אומרת שהוא

חייב לי משהו או שהיה בנינו משהו כי לפעמים פשוט אין את זה בין אנשים אבל הוא לא היה צריך לשחק בי .

הוא לא היה צריך לחבק אותי , להחזיק לי את היד , לנסות לקבוע להפגש ולהתקשר .

פשוט לא עושים דברים כאלה , אני שונאת שעושים שטויות .

 

בקשר לתמונות , לא שמתי הרבה זמן תמונות בגלל שאם תסתכלו על התמונות של פעם הייתי מקטינה אותן והן

היו נראות מעוכות וחסרות פרופורציה . אם תגידו לי לאיזה גודל אתם מקטינים ובאיזה תוכנה זה ממש יעזור !

 

טוב אז אני אלך להמשיך לארוז , אני מקווה שיהיה לכולם המשך שבוע מעולה חיבוק של הסוררת
נכתב על ידי , 7/11/2010 18:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Glamorous bitch ב-9/11/2010 23:10
 



לדף הבא
דפים:  

13,808

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFashion Diary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fashion Diary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)