לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים לא כמו שהם נראים


האמת שיש דברים שאי אפשר לתאר כנסו קראו ותבינו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

בלאאאאאאגן


בגלל שאני פה מאחורי מסכה גדולה יותר מהרגיל אני מרגישה חופשי...פשוט לכתוב מה בראש שלי ופשוט אני יתן למילים לזרום...

בואו נגיד שכסף הוא גורם מרכזי להמון בעיות אבל יש דברים שכסף לא נותן:אושר ...

מה אים זה שאין אושר ואין כסף היום.

 רוב הנוער שנמצא בחוץ כולם מסתכלים ואומרים הנוער של היום..הנוער של היום מה שהם לא מבינם זה שהבוגרים

 של פעם גרמו להם להיות ככה,ילד מבית טוב משפחה טובה לא יכול לצאת פושטק נכון?...אבל ילד שגר בבית עים אבא אלכוהוליסט ואמא מסוממת שכל

היום קורעת אותו במכות למה אפשר לצפות אה?...שהוא פשוט יגדל ויהיה ילד פלא?שהוא ילך להיות איזה חנון של אוניברסיטה?...ברור שלא הוא הרי גדל

במקום שאין מציאות כזאת ואנשים מסתכלים על המציאות של אותו ילד ולא מבינים שזו המציאות שניראת בעיניו הכי טוב והכי..כי ככה הוא הורגל וראה דוגמה להיות

עבריין כמו אמא ואבא.

החיים של הילד נקבעים מאד לפי ההורים כי ההורים הם סוג של מודל לחיקוי 

אני גדלתי עים הורים ממש לא מושלמים בלשון המעטה בואו נגיד שכל שישי שבת זה גונגל של אריות ובמשך השבוע פה ושם רגוע כי אבא עובד עד מאוחר

 ואמא...אמא אחלה לבד..בשבת אבא תקוע בתחת של המשפחה מה שלא כ"כ ההינו רגילים במשך השבוע ואז הוא דופק מכות לכל מי שזז

מי שאומר שאים ההורים שלו רבים מכות והוא גם משותף..וזה לא מפריע לו שקרן!!!זה טראמה לכל החיים שאתה רואה שתיי אנשים שאתה אוהב קורעים אחד תשני בגלל שטויות או אפילו לא שטויות רק קורעים יש לך צביטה בלב גמלי זה היה ממש גרוע אני פעם שנאתי אותם פעם אהבתי, די

מפוצלת אפשר לאמר..אבל איך אומרים הכל בוחרים חוץ ממשפחה האמת שיש דברים שעד היום אני רואה עד כמה זה משפיע עליי כל החרא הזה

  הפעמים שההורים שלי רבו כולנו אחים שלי ואני ההינו שם אבל  פעם אחת זה ההיתי אני..אני לבד! זה אחד הימים שאני בחיים לא ישכח.

נכתב על ידי , 24/5/2009 01:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה


אתם לא מכירים אותי והאמת שאף אחד בעולם לא מכיר אותי..גם הבנאדם שחושב שהוא מכיר הוא פשוט לא....

יש מלא אנשים בעולם כל אדם שני לובש  מסכה ולא נותן לאף אחד ליראות מה מיסתתר מאחור ככה זה אדם נולד שחקן ויש בזה הרבה חיובי.

תחשבו על זה אים עכשיו עברת משו שאתם לא רוצים שידעו תארו שזה פשוט היה רשום לכם על הפנים...לא יכולתם להסתיר כלום גם משו שאתם מתביישים בו

אבל תתפלאו או שלא יש אנשים שפשוט לא יודעים להסתיר דבר.. אים היום הוא עצוב רואים..שמח רואים הכל רואים..

אתם בטח שואלים:לאן לעזאזל היא חותרת..בהמשך תבינו

נכתב על ידי , 24/5/2009 00:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmirmir78 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mirmir78 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)