לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

happilly ever after


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009


היייי!!!

עאעאעאעאעארעאעא!!!

יש עוד 10 ימים לסוף החופש!!!!!!

ולא עשיתי כלום!!!!!!

ויש לי להכין ש"ב וחזרות לטקס תחילת שנה ולקנות ספרים וללכת עוד מלא לקניון וללונה פארק ולסופרלנד ולמימדיון!!!

איך אני אספיק את כל זה ב10 ימים!?!?!

אני חייבת לוותר על משו.. הלוואי שזה היה יכול להיות הש"ב..

טוב סורי על החירפון הרגעי.. פשוט קלטתי שאין לי עוד הרבה זמן!!

אתמול -חזרתי מהכנרת.. היה מושלם!

אתם יודעים איזה כיף זה לקום ב5 בבוקר ללכת חחוף של הכנרת על מזרון מתנפח ולראות את הזריחה?!

כ"כ כיף! בין הרגעים הכיפיים.. לא דורש אנשים מסביבי או משהו מצחיק או מאתגר.. פשוט שלווה.

היינו בכנרת הרבהה ..

אינלי תמונות.

המצלמה והפלא מתים.

:\



 

לא נורא! אני יכולה לחיות בלי תיעוד של כל רגע בחים שלי!

 

הרגע ריינגולד התקשרה!

תזכירו לי ל-א לארגן מפגשים ביום לפני!

לבטל\לדחות זה מאד בעייתי כשהפלא מת!

אני מהזה מקווה שאין עודמישו שהגיע..

לאמשנה!

נמאס לי לכתוב!

זה לעדכון של היוםֱ

CYA!

לאבב יו אללל 33>

מיה

נכתב על ידי , 21/8/2009 10:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו.


הייתי לי בפייסבוק, בכיף בפאנן האישי שלי ותחשק לי לעשות את הדבר הזה של התיוגים.. מכירים?

אז היה: -תייג את הבן אדם עם השיער הכי יפה וכו' עד שהגעתי לאחד:תייג את הבן אדם ששינה לך את החיים

ואני מתחילה לחפש,לחשוב,לעבור בין כל החברים שלי בפייסבוק והבן אדם היחיד שאני מוצאת זאת המורה שלי בכיתה א' בארה"ב..

כאילו מה?! אין לי אנשים שהשפיעו עלי בחיים שלי?! אף אחד מהSO CALLED חברות שלי לא שינתה בי משהו? כנראה שכן! כל דבר שאני השתנתי השתניתי רק בגלל עצמי! הם לא עזרו לי בזה או שכנעו אותי לא לעשות את זה.. עכשיו כשאני חושבת אני נזכרת בהרבה מאד פעמים שהם לא היו שם לעומת הפעמים המעוטות מאד שהם כן(שזה כולל בעיקר את הבעיות שלהם!) א מה? מה הקטע?! חברים לא אמורים לעזור ברגעים שים? לא אמורים להיות איתך?

איך זה שבכל הסרים תמיד יש להם חבר הכי טוב שתמיד עוזר להם ותומך בהם לא משנה מה הבעיות שלהם!

גם אם זה להשיג בחור גם אם זה בלימודים ולאמשנה מה! י זה לא היה! לפחות לא איתם.

אוף,זה היה כבר הרבה מאד פעמים המחשבות האלה על ה"חברות" של.. אני פשוט לא אותו דבר אחריה

אתם יודעים מה?! היא היחידה ששינתה לי את החיים.. בגללה אני לא בוטחת באף אחד. א נותנת לאף אחת מהחברות שלי לדבר.. אז אולי זאת בעצם אשמתי? אולי זה לא שהם לא היו.. אולי אני לא נתתי להם?

אבל אני כן אני כן נתתי להם! אני ביקשתי וביקשתי וכלום!נאדא זירו!

כאילו אפילו על הדברים שבנות ת-מ-י-ד מדברות עליהם-בנים אנחנו לא מדברות!

זה הכל צחוקים וכיף ויש! הכל נפלא!

כאילו עם בנות שאני פוגשת אקראי בקניון אני מדברת על דברים וכאלה ואיתם לא-כבר 5 שנים!

מה הקטע?!?!1

אוף אני סותרת את עצמי 100 פעמים בערך.. אני גם כותבת מהר אז בטח התפספסו לי מלא אותיות.. אני שונאת את המקלדת החדשה:S

טוב עד שאנ אתגבר על הבעיות הפסיכוטיות שלי-

לאב יו אלל33>

מיה

נ.ב-סורי על החפירהה

נכתב על ידי , 13/8/2009 02:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השאלון השבועי D:


קרם הגנה או שמן שיזוף?
קרם הגנה - אני ת-מ-י-ד נשרפת O.O"

אבטיח או מלון?
אבטיח1!D:

ענבים ירוקים או סגולים?
י-ר-ו-ק-י-ם!
בגד ים שלם או שני חלקים?
אממ אני בדיוק בהתלבטות- אתה יודע מה? שני חלקים!


כובע מצחייה או רחב שוליים?
רחב שוליים-ליגה!

בגד ים חלק או עם קשקושים?
קשקושים-אחרת זה סתם משעמם!


בגד ים ספורטיבי או מיוחד?
מיוחד!

עם כובע ים או בלי?
בלי!

ארטיק או גלידה?
גלידה!

ואם כבר ארטיק, אז ארטיק קרח או ארטיק חלבי?
חלבי:P
מגנום או טילון?
מגנום

קיץ או חורף?
אביב!

נכתב על ידי , 10/8/2009 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעקומיהD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עקומיהD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)