לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

happilly ever after


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

10 דברים שאני אוהבת בעצמי


קצת לפני שאני מתחילה-ממש לא אכפת לי מה אתם חושבים עלי (חשה מתנשאת ווטאר! זה הנושא השבועי וזהו!)

1. חכמה-אני לא צריכה להכין שיעורים^^

2.משכנעת- אם אני חושבת משהו אחרי 5 דקות כוולם מסכימים איתי

3.העיניים שלי 3>

4.הפתיחות לשינוים- אני מתה על שינויים! בכל דבר!:P

5.יודעת אנגלית שוטף D:

6.חברותית- בעיקר בימים ראשונים D;

7.אין לי בושה! (מבחינת במה וכאלה:P)

8.אני לא מזייפתD:

9.רודפת צדק

10. מתאהבת בקלות 3>(אנ לא יודעת אם זה טוב או רע..:X)

 



לאב יו אללל33>

מיה

 



נכתב על ידי , 8/8/2009 00:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום האהבה! 3>


3>3>3>3>3>

זה יהיה המפריד שלי היום

 לכבוד מה??

יום האהבה!

אני מתה על ימים כאלה.. לא אכפת לי לאיןם לי חבר ,לא היה לי חבר ואני לא רואה חבר שירצה אותי בעתיד הקרוב..

זה הכל על החלמות האלה.. זה עושה לי טוב! לראות אנשים שמחים(גם אם אני לא) עוזר לי לחשוב על החיים שלי..

עוזר לי לחיות את החיים שלי!

אני מרגישה מוכנה לחבר ..ב אמת! לא סתם קטע.. אלה חבר-רציני!

וזה שלא היה לי חבר (כן זה בין הפתטים!-עולה לכיתה ח' בלי חבר 1!!!)

זה כי תמיד לא הרגשתי מוכנה לזה.. נפשית,פיזית ווטאבר.. אהה ובגלל המחסור הרב בבנים בישראל (או בגבעתיים זה לא העניין כרגע..)אני אף פעם לא הרגשתי שיש מישהו שב-א-מ-ת  אני יכולה להיות איתו..

וגם הקטע ה מטומטם הזה שאנשים חברים רק כדי שהם יוכלו לומר:"יש לי חבר!" זה נראה לי אפילו יותר פתטי ממני!

אבל זה לא שבאמת בגיל 13 אתה יכול למצוא מישהו שתיהי איתו כל חייך.. זה כמעט בלתי אפשרי.. המספר של האנשים שנפגשו בגיל הזה ונשארו ביחד עד הסוף הוא כל כך קטן!

אז למה לי בכלל לנסות? לא עדיף פשוט לחכות? לתת לחיים לזרום ובינתייחם להנות מהחיים ולא כל הזמן לחשוב:"רגע הוא לא התקשר כבר יומיים? זה אומר שהוא לא רוצה אותי יותר?"

אני מעדיפה את כל המריבות התככים של הבנות! זה הרבה יוצתר מלהיב!

אז בינתיים

אני נשארת בלי חבר

אבל עם א-ה-ב-ה גדולה מאד לחיים!

3>3>3>3>3>3>

לאב יו אללל 33>>

מיה

 

נכתב על ידי , 5/8/2009 14:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משתגעת!!


משומה בדיכי..

לאיודעת.. אין שומדבר שיכול לגרום לי להיות עצובה

היום הנשף.. ומחר אני נפגשת עם כולם מהמחנה!

אז למה לי להיות עצובה?!@?!!!?

אבל אני כזה פותחת בלוגים וכלפעם שמישו כותב פוסט אופטימי אני מתעצבנת..

גרררר!!!

שונאת לא לדעת מה קורה איתי!!!

אני סופית משתגעת!!!

ואתמול בלילה היה לי פלשבקים מטורפים של השנה החולפת(שכללו בעיקר את you know who)

ובהתחלה הרגשתי שאני רוצה להיות שוב חברה שלה.. אבל אז הגיעו הפלשבקים של כל הדברים הרעים שהיא גרמה לי.. זה לקח הרבבההה זמן!

בקיצור נזכרתי במשו ששכחתי בכלל! כאילו הדחקתי אתזה!!

אוקי.. אז פעם אחת בדרך חזרה מהחוג ציור שיחקנו אמת או חובה(רק שתינו)

ואז היה קטע שהיא שאלה "האם את דלוקה על מישו?" אני (שבאותו זמן הייתי דלוקה על הילד הכי מפגר של החיים )

אמרתי "כן" היא שאולת אותי מי זה וכאלה ולבסוף אמרתי לה.. השבעתי אותה לשמר את זה בסוד והיא הסכימה..

3 חודשים בערך אחרי היה לנו טיול שנתי.. בדרך חזרה מהטיול היא משחקת עם חלק מהבנים ואיתי "אמת או חובהנ"(זה אחד מהמשחקים האהובים עלייהO.0) בקצור באיזהשהוא שלב היא שואלת אותי:" מיה, האם את היית דלוקה או עדיין דלוקה על ___(הילד שהייתי דלוקה עליו)? והוא גם שיחק!!!!!

ולמרות שהשבעתי אותה היא עדיין אמרה!@$#!@#!@#!@

וזה ממש עצבןאותי לאיזה שבוע ואז איכשהו בדרכים המופלאות שלה שוב נהייתי חברה שלה!!

למה אני כזאת מטומטמת?!!?

טוב.. די לפוסט הדכאוני!

אני הולכת היום לריינגולד ויהיה כיף חיים משוגעים כי אחרי זה הולכים לנשף!!!
לאב יו אללל33>

מיה

נכתב על ידי , 1/8/2009 15:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעקומיהD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עקומיהD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)