לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

וכך נגמרה המלחמה.


 

סבי נפטר אמש.

20:10,שעת המוות.

אח שלי החליט להשאר עד 20:00 בבית חולים ומסיבות כאלה ואחרות,

התעכב עוד 10 דקות.

10 דקות.

ב10 דקות האלה הוא נפרד ממני.

וככה התייתמתי בפעם השניה בחיי מאדם שממנו שאפתי וספגתי הכל.

הוא דמות בשבילי,עוד כשהייתי קטנה תמיד אמרתי לו שאני אמשיך אותו,

שאני אהיה סופרת,שאני אהיה עיתונאית,שהוא עוד ישמע עליי..

הרבה אנשים מאבדים את סבא שלהם,אבל לא כולם גרו איתו באותו בית מגיל 3..

הוא תמיד היה שם בשבילי..

תמיד.

1.9 - התאריך הכי מקולל והכי נתעב בשנה שגורר את פתיחת שנת הלימודים,

שנה הבאה אני כנראה לא אפחד כל-כך מהתאריך הזה,כי אני כבר לא אהיה בבצפר..

ועכשיו יש לי סיבה חדשה לשנוא את התאריך הזה.

שבועיים לאחר יום ההולדת שלי.

ובדיוק עוד שבוע אני טסה לפולין,לבקר בקראקוב - היכן שסבאתי נולדה וגדלה..

אני בטוחה שסבא היה רוצה שאני אעשה את הטיול הזה,

במיוחד סבתא.. אם היא יכלה להביע את הרגשות שלה היא הייתה מחבקת ומנשקת אותי,

וזהו מהמקום שלי לעשות את המשלחת לפולין,עם כמה שהיא קשה -

עם רגל אחת בשבעה ועם רגל אחת בטרמינל אני שמה בשבילו.

הוא עוד ישמע ממני.

 

יהי זכרו ברוך.

נכתב על ידי , 2/9/2009 12:04  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoldie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goldie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)