לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טולצ’ין


"לא עוד אחד! זה קטלני!"

כינוי:  Strange SaggyPants

בת: 30



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017


אני עייפה ונמאס לי

מלחפש ולמצוא ולאבד

ולחפש ולא למצוא

ולא להצליח

ורק כאילו להצליח

ולהבין את החוסר משמעות

ועדיין למלא אותו במשמעות

בלנסות להפוך להיות מי שאני

ורק להרגיש איך אני תקועה בתוך הלופ

של לא מצליחה להשתחרר מעכבות ישנות

איך הכל היה עניין של הרגל

לא להאמין לעצמי וכבר לא לדעת

אני עוד אוהבת אותו או מה

למה עליו אני בוכה בזרועות גבר אחר

בליטוף גוף אחר אני מתגעגעת לשלו

ואליו ממש

אני לא רוצה אותו ואני לא רוצה אותו

אבל הגעגוע הוא לא עניין של רצון אולי

אני מתגעגעת לכל מה שהיה אני לא יודעת מה הוא היה

ובכל זאת

מתגעגעת

ובוכה עליו בצד השני של העיר שלו

ונתקפת התקפי חרדה 

געגועים שלא מעוניינת בהם

ששוברים אותי מבפנים כי כמה אפשר להתנגד אליהם

מנסים ומנסים ומנסים

כלומר אני מצליחה

בינתיים

להחזיק מעמד פה

ואני מרגישה דווקא שככל שמחזיקים יותר מעמד

ככה נעמדים

ולקבל קושי ולקבל סבל מינורי זה לגיטימי

אבל זה גם עינוי סיני

לחיות את החיים בלי לנסות לברוח יותר מדי

להסביר את עצמך למרות שאין שפה ראויה לעניין

על מה חושבים האחרים

על מה הוא חושב

מה זה משנה

נכתב על ידי Strange SaggyPants , 20/5/2017 11:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStrange SaggyPants אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Strange SaggyPants ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)