לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

על אתמול (שהיה כבר לפני כמה וכמה אתמולים)


"אם יש לי עצה בשבילך זה לשחק את המשחק. כי ברגע שתגידי לגבר שאת לא איתו, שאת רוצה אותו, באותו רגע הוא יפסיק לחשוב עלייך". 

ישבנו שם, על חנייה פרטית בעיר שמתה להיות תל אביב, ובכינו עלינו.

 

 

"אני מרגיש כאילו החברה הכי טובה שלי נעלמה. ובאותו הזמן כאילו היא לקחה סכין וסובבה לי אותו לתוך הגב".

הוא היה על סף דמעות, כשהשוודית הלכה לו חזרה לארצה, ערב אחד, בלי הקדמות. בדירה שלו עדיין יושבים ארגזים על גבי ארגזים עם החפצים שלה. הוא לא יודע מה לעשות איתם. מדי לילה הוא מושיט יד אל מתחת לכרית שלה, שולף משם את הגופייה שהייתה ישנה איתה, ונרדם כשהוא מריח את הריח שעוד נשאר עליה. אני יודעת.

הוא עדיין מקווה שהיא תחזור. החתונה, מן הסתם, בוטלה.

נכתב על ידי L.M. , 11/6/2012 10:05   בקטגוריות אם הקירות יכלו לדבר., מספיק ודי., רוקדת את הריקוד המוזר של הלב., אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)