לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

המניאקים צופים בסרט אימה


כרית על הראש, האוזניים פקוחות, משתדלת שלא להקשיב אבל האנגלית מבעבעת לי בתוך הראש בלי כתוביות.
״אבל איך את לא זוכרת בעל פה שום דבר בעולם הזה, איך למען השם את מבינה כל כך הרבה שפות?״, הוא לא הצליח להבין איך אני פועלת. ״אני לא צריכה לזכור אותן בעל פה,״ הסברתי. ״הן מרגישות לי כמו אמת ומוזיקה של שריקות ומיתרי קול״. ״אין לך אף פעם תשובות קלות, נכון?״.
.
אני לא רואה כלום אבל צופה בסרט מהאוזניים. אל תיכנס לי לנשמה, אל תיכנס לי לחלומות, צא מפה, צא מפה. קולות של סכין, צעקות וצחוק מרושע.
האיברים הפנימיים שלי מתכווצים, שרירי האגן שומרים עליי מפני כניסה עויינת. כך אני תמיד עושה כשאני מפחדת, אל תיכנס, אל תיכנס.
.
Scary movie.
נכתב על ידי L.M. , 3/8/2012 01:57   בקטגוריות אם הקירות יכלו לדבר., כל הלילה.  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-3/8/2012 19:19




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)