לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

למנוע של הרכב שלי יש ריח של קפה אתיופי.


אני נכנסת ומתבשמת בהיסח הדעת, כאילו וזה ממש הגיוני. הנסיעה ארוכה ויד שמאל שלי חמה ומשתזפת בעל כורחה בשמש המרסקת הזו. השיער שלי עוד מריח כמו שמפו, והיוגה בבוקר ניכרת בתקתוקים שמשמיע הצוואר שלי עם כל הסטת מבט הצידה.

 

מעניין כמה זמן אצליח עוד להסתיר מעצמי את יום השנה הזה. 365 יום בלי. אם אני אשמע על עוד סקס מדהים מאחת החברות שלי אני צורחת.

 

נוסעת לי באוטו, רמזורים רבים עוד לפניי, ופותחת את הפוסט של ג׳וני. פיסקה וחצי מספיקות להפתיע ולעורר אותי. הרמזור חסר הרחמים מתחלף לירוק, ואני משמרת את האימג׳ בראש. אל תברח. עוד כמה לחיצות דוושה והגעתי לצומת נוסף. מספיקות רק כמה שורות כדי להוציא לי את הלשון החוצה. עוד ירוק, לעזאזל. אני זורקת את הטלפון בחזרה אל הכוך שלו מתחת לרדיו, מרגישה שאני כבר נושמת אחרת. הפעם אסיים את זה, אני חייבת, זה כבר בראש שלי. כמה אפשר לעקר את הפוסט הנהדר הזה, אני תוהה. האדום מגיע כצפוי, ואני קוראת כל מילה עד הסוף. צפירה רמה נשמעת ומעירה אותי מהחלום. 

 

אני חייבת לפגוש מישהו לפני שאעשה (שוב) דבר שאני אתחרט עליו. כמו לפני שנה.

נכתב על ידי L.M. , 6/8/2012 14:47   בקטגוריות כוח רצון., אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וני ב-6/8/2012 15:00




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)