לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

הבחור מהיוגה.


ראיתי אותו כבר כמה פעמים. הוא גבוה (המממ מצויין, גברים ישראלים הם נמוכים מדי, לעזאזל), בייבי פייס עם זיפים (2 נקודות) וגם, כמובן, נראה מצוין. ניסיתי לגשש, מה שאומר בעולם שלי, ליצור קשר מילולי. היינו צריכים לקחת כיסא, אז כשעמדתי קרוב למתקן של הכיסאות, הוצאתי אחד, והצעתי לו אותו. הוא הגיב בפרצוף מזלזל, כמו אומר "עזבי אותך, קחי את הכיסא שלך ולכי". נעלבתי קצת, עד כמה שניתן להיעלב מביטול מחווה נחמדה שכזו, והמשכתי בחיי. התנוחה הבאה כללה התהפכות בחבלים: שירשאסנה. הכנו את כל החבלים שעל הקיר, וגיליתי שיש מעט מדי מקומות. ואז, הופ, הבחור בא והזמין אותי להיות ראשונה במקומו. מי זאת השועלה הזאת, שאלתי את עצמי בעודי מתקרבת אל הקיר. הוא עזר לי לעלות (יותר נכון, נתתי לו לעזור לי לעלות) והתהפכתי כמו קופיפה בעוד הוא תומך לי בגב. המממ המממ. היה mind blowing.
.
.
נראה לי שאני אמשיך את הסיפור הזה מתוך הדימיון, ברשותכם. 
כל זאת ועוד, בפעם הבאה.
נכתב על ידי L.M. , 24/9/2012 10:47   בקטגוריות אופטימי, עכשיו טוב.  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-25/9/2012 17:21




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)