לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

מתלבטת. להתקשר אליו?


תמיד הייתי זו שצוחקת. זה נתפס כתכונה של מטומטמת, לצערי, אבל הצחוק שלי הוא אחד הדברים היותר טובים בי, באמת (רק היום, רק היום!). רמת השליטה העצמית שאני מפגינה הפכה לנמוכה עם השנים, ואני אוהבת את זה. תנו לי סדרה שאינה דרמה, ובכל רגע שבו אהיה מולה, אני אצחק.
רוב האנשים חושבים שזה חמוד. יש לי צחוק קצת משוגע ומאוד מדבק. אני צוחקת כמו ילדה, כמו שאמורים.
.
כשיש סרט מפחיד, לא משנה מתי, אני חייבת מישהו לידי. יש לי צורך עז במגע אנושי (אפילו להתכרבל עם שמיכה באמצע), משהו שיחזיר אותי אל המציאות ויזכיר לי שזה לא באמת.
.
הכי בא לי לחזור לראות את דקסטר, הסדרה האידאלית לסיוט מובטח. אבל אני לא חושבת שאעמוד בזה לבד. אחרי הפרק האחרון של העונה הרביעית, הייתי נכנסת לחדר האמבטיה מבועתת.
.
.

חושבת להתקשר אליו. סתם שיחה של ״מה נשמע״. לא נראה לי שאני מתגעגעת אליו יותר, נשארו לי רק רחמים. וסקרנות.
מה שלומו באמת? ומה העניין של פראנויות הפייסבוק? אפילו לרגל כמו שצריך אי אפשר היום.

נכתב על ידי L.M. , 28/9/2012 00:32   בקטגוריות כוח רצון., רוקדת את הריקוד המוזר של הלב., תקועה בראש של עצמי., אהבה ויחסים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-29/9/2012 12:36




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)