לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

מחממת מנועים.


פיו. הגעתי הביתה אחרי יום מתיש במיוחד. כל כך מוזר לחזור ללמוד מתוך השגרה הריקה אל תוך חיי הלימודים.

משהו בעומס הזה גורם לי להיות מנוונת, גם אם אני רוצה להישאר ערה בכל כוחי.

 

באחד מהשיעורים שלי פגשתי בבחור הכי יפה שראיתי בחיים שלי. עיניים כחולות מדהימות, שפתיים בשרניות ומושכות במיוחד, וחיוך, וואו. כשהוא חייך אליי זה היה פשוט.. לא ייאמן. מה, יכול להיות שחזרתי להיות פקאצה בת 14?

אז לא, זה לא רק איך שהוא נראה. דווקא המראה המדהים פלוס פלוס שלו גרם לי לתהות על קנקנו ולחשוב כמה חבל שהוא כל כך יפה. כי לא רק שזה אומר שסיכויי איתו פוחתים, אלא גם שרמת השיחה בינינו עשויה להיות נמוכה מאוד. אין ספק, הסטריאוטיפ שריר וקיים: גבר יפה הוא כנראה כד שאינו מעיד על תוכנו. 

 

אבל לא, אין ספק שמאוד (מאוד!) עשה לי את זה, לשמוע שהוא למד לבד את מה שאני הייתי צריכה לעשות בו בגרות, ושהוא מדבר לעניין ואפילו (שומו שמיים), סוג של גאון. גאד דאמיט, מי אתה?!

 

שם מצוין, גוף מצוין, חיוך לכיוון שלי.

 

 

אין ספק, אני בוחרת אותם בפינצטה.

welcome back to school.

נכתב על ידי L.M. , 22/10/2012 23:55  
הקטע משוייך לנושא החם: שנת הלימודים האקדמית נפתחת
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-25/10/2012 23:20




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)