לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

איך זה קרה.


מביך לומר עד כמה מאוחר זה קרה.

גם כן, "קרה". הייתי פחות או יותר כמו היום, רק בלי רבע ניסיון. נפגשנו במסיבה, הוא היה מקסים, בדיוק הטעם שלי. דייט ראשון, נשיקה ארוכה ארוכה. דייט שני, מנשק לי את החזה. דייט שלישי, יד בתחתונים. דייט רביעי, סיפר לי על הכלבים שלו. "רוצה לבוא לפגוש אותם?".

ממזר.

 

והוא היה כל כך מקסים, ובאמת הרגשתי שזה כל מה שהייתי צריכה, תחושת ביטחון. כמה עדינות הייתה בו בערב הזה, כשהוא גרם לי להרגיש כמו אישה, כמו מישהי שהוא רוצה לרגש. הוא נישק אותי, ולחש שעושים רק מה שאני רוצה. נשמתי נשימה עמוקה, ובכל פעם שהוא נגע בי, רעדתי יותר. כשהגיע הזמן, הרגשתי לחץ, כאב, זה היה לא נעים. אבל הוא היה כל כך מקסים ואוהב, ולא רצה להמשיך להכאיב לי. "עוד קצת", ביקשתי, מתגברת על זה, רוצה להרגיש עוד ממנו. צעקתי, בכיתי, אבל התחננתי שיישאר שם עוד שניה. הוא פקח את עיניו והסתכל ישר אל תוך עיניי. משכך כאבים, מקנה לי איזו נחמה.

 

הלכתי להתקלח. חזרתי.

עוד פעם, מופתעת מההבדל שעושה חצי שעה.

הפעם השלישית באותו ערב הייתה מדהימה.

 

ולמחרת? למחרת כבר ממש לא הייתי בתולה.

 

נכתב על ידי L.M. , 25/10/2012 19:31  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-26/10/2012 20:46




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)