לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

אל תקרא לי מותק


לאחי הגדול ולי היה ויכוח. הכל התחיל כשאבא שלי קרא למלצרית במסעדה "חמודה", אחרי שביקש ממנה משהו.

באותו הרגע הרגשתי איך קופצים לי הפיוזים ואני מתעצבנת.

"למה קראת לה חמודה? דיברנו על זה כבר, זה לא לעניין".

"למה לא? היא באמת נחמדה".

"כי לא אומרים את זה, זה לא נעים. אף אחת לא רוצה לשמוע את המילה 'חמודה' או 'מותק', בדיוק כמו שאני לא אסבול כינויי חיבה מלקוח שיקרא לי 'מאמי'".

 

ואז אחי הגדול, בסביבות גיל ה-30, התערב.

"למה לא? לא הבנתי".

"כי בתור בחורה, אני מרגישה שזה פוגע בי. לא חשבתי יותר מדי על הסיבה שגורמת לי להתעצבן, זה פשוט מקטין אותי בתור נותנת שירות. אתה כאילו מביע בעלות עליי בעצם זה שאתה נותן לי כינוי חיבה".

"סליחה? אז אם אני קורא למישהי שמגישה לי משהו 'חמודה' זה פוגע? למה? זו מחמאה!".

ואז באמת התרגזתי.

"לנער שהיה מגיש לך משהו, היית קורא חמוד? לא נראה לי. זה פשוט סקסיסטי, מקובל מדי בחברה שלנו להניח שנשים שמשרתות אותנו הן קטנות, כנועות. זה מעצבן, אין לך זכות, גם בתור סתם בחורה ברחוב, לתת לי שם חיבה".

 

הוא לא הבין כלום, וכל הבחורות בשולחן הסכימו איתי. משום מה, מעניין למה.

 

מאוחר יותר, הוא שאל את המלצרית אם זה פגע בה שהוא קרא לה "חמודה", והיא אמרה לו שלא איכפת לה. אה הה. בטח, ברור שהיא תאמר לך בדיוק את מה שהיא חושבת. מה שנקרא, תלוי מי השואל.

נכתב על ידי L.M. , 27/10/2012 17:59   בקטגוריות שחרור קיטור  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-29/10/2012 23:28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)