לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

עכשיו אני


כזאת סמרטוט, שאין דברים כאלה.

הוא עשה רשימת ביטלס, ומה אני רצה לעשות? גם, כמובן!

 

אני קצת סנובית-ביטלס, לא מבינה איך יש אדם שלא מכיר כל תו בכל שיר, איך אפשר שלא להתרגש ולדעת בדיוק מה השיר הבא באלבום כבמעין התנייה פאבלובית. כשמתחילים ג'אם, ומישהו זורק את המילה "ביטלס", איכשהו תמיד מגיעים ל-Abbey Road, ולמחרוזת המופלאה שלהם. אהבה אינסופית, באמת.

אז לפני שאתחיל לקטלג את להקת חיי, אני חייבת לומר שלמספר שירים כמו למספר אהבה, באמת אי אפשר. אבל ניסיתי.

 

 

10. Golden Slumbers

(לילה, טירונות, רק אני והשמיכה, רוצים הביתה.)

 

 

9. While my guitar gently weeps

אתם יודעים איך ג'ורג' כתב אותו? הוא פתח ספר בבית הוריו, והמילים הראשונות עליהן נחו עיניו היו "gently weeps". דרכים נסתרות להשראה.

 

 

8. Revolution 1

מהפכנית קטנה.

 

 

7. Blackbird

 

 

6. Let it be

רק אל תזכירו לי את "לו יהי" בבקשה. אין קשר. תודה.

 

 

5. Across the universe

 

 

4. Happiness is a warm gun

אחי הכיר לי את השיר הזה לפני עידן ועידנים, ומאז אני בטוחה שהוא נכתב עליי. כתבתי עליו פעם סיפור.

 

 

 

3. Here there and everyhere

ככה אהבה צריכה להישמע.

 

 

2. Hey Jude

 

 

1. Something

השיר הכי יפה, הכי אוהב, הכי סקסי, מפיל, ממיס.

בעלי לעתיד, נו.

 

 

 

 

 

And in the end, the love you take, is equal to the love... you make.

 

 

שלכם,

 

Lady Madonna.

נכתב על ידי L.M. , 6/3/2013 22:31  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-7/3/2013 23:59




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)