לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

לא בלי הויקטוריה׳ס סיקרט שלי


״אני נוסעת לניו-יורק בסוף החודש. מישהי רוצה משהו?״, זרקתי לחלל הווטסאפ.
״ויקטוריה׳ס סיקרט!״, הראשונה צייצה אחרי 10 שניות.
״כן!!!! כל דבר, קרם גוף, טופ שווה, חזייה ותחתונים״, זריזה נוספת הצטרפה.
״שולחת לך את המידות שלי as we speak״, השלישית ענתה, ואני התחלתי להבין את גודל הטעות.
.
הפעם הראשונה ההיא, שבה ביליתי שעתיים וחצי בחנות ויקטוריה, היא שגרמה לי להבין מה יש בזה: את ממתינה בתור כאמריקאית טובה, וברגע הכניסה שלך אל התא, יש כפתור קטן שקורא למקצוענית. 
"Hi, I'm not quite sure about my size in the US״, אמרתי לה בביישנות כשהחזייה שלגופי לא מתאימה.
"Oh, why that's no problem at all", אמרה לי, ובתנועה קלה משכה סרט מדידה רך סביב גופי.
אחרי שאמרה לי את המידה, היא הציעה ברוב טוב ליבה להחליף לי את כל החזיות שלקחתי למידה הנכונה.
הורדתי את החזייה הלא מתאימה, והושטתי לה בעודה יוצאת. כשחזרה, היא הושיטה ביד אחת חמש חזיות יפהפיות, וביד השנייה שתיים שלא בחרתי. 
"It's our new one, Haven't you heard of it? The Incredible״ או שזה היה "the irresistible".
וכך התחיל כל הקטע הזה, שלי ושל ויקטוריה. חמישים ומי-יודע-כמה חזיות אחר כך.
.
.
נשמע דפוק, אבל אני בטוחה יותר מתמיד שאין דבר העומד בפני אישה והויקטוריה׳ס סיקרט שלה.
L.M.

נכתב על ידי L.M. , 7/3/2013 23:53  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פליסיטי ב-8/3/2013 13:15




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)