לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

לא יכולה לעצור את עצמי.


אפשר היה לחשוב שאחרי כל כך הרבה זמן כאן, פוסטים מטופשים כאלה לא יזיזו לי. Think again.
.
טיפוח - ״אף אחד לא אוהב בנות לא מטופחות״. חוסר טיפוח זה אכן מעיק ומבאס. אבל אף אחד לא אוהבת בנות לא מטופחות זו אימרה שאפשר לגמרי לומר גם על גבר, כך ש... מסכימה חלקית. 
.
״בכל מה שקשור לאיפור - לא להגזים. אני לא רוצה בנות שכשהן שוטפות פנים אתה מגלה שזאת בעצם הבת של הג'וקר לידך במיטה״ - שוב מסכימה, איפור מוגזם זה מלחיץ. הראשון שלי שכנע אותי קשות להפסיק להתאפר, ורק אחרי הרבה זמן הבנתי והפסקתי כמעט בכלל. והיקום לא קרס!
.
״שיער [..] תדאגי תמיד להיות חלקה - זה פשוט משתלם. אבל אני לא אסתפק בזה - ידיים. יש נטייה להרבה בנות לא להוריד שיערות בידיים. מה קרה?! אנחנו רוצים אתכן חלקות״ - גם אנחנו אוהבות להיות חלקות, ותפסיק בבקשה לדבר בשם כל הבנים בעולם. ניסית פעם ללטף בחורה שלא יכולה להרשות לעצמה שעווה פעם בשבועיים? ומה לגבי תחושת יד עם שיער מעקצץ, שגדל פנימה? עזוב, אני מבקשת שתוריד שיער פעם אחת בלבד. נראה אם לא תצרח עד לב השמיים ותבכה לאמא. אנחנו עושות זאת ברגליים ובבית השחי מתוך מוסכמה חברתית מטופשת, וזה די והותר. עזוב לי את הידיים, גם ככה מלחיץ אותי כשאנשים נוגעים לי ביד והיא לא חלקה לחלוטין, אני לא צריכה אישורים לפראנויות שמאכילים אותי כל מכוני הסרת השיער. 
.
״השיער הבלונדיני שאתן בטוחות שאף אחד לא רואה? תורידו, תורידו, תורידו. אנחנו רואים את זה, וזה שזה בלונדיני לא גורם לי להשלים עם זה״ - שלום, קוראים לי L.M, ורשמית אני לא יכולה להוריד שיער בלייזר בידיים ובירכיים. איך אמרה הבחורה מהמכון? ״גם אחרי 30 טיפולים הלייזר לעולם לא יזהה את השיער הזה. מה את בכלל מחפשת להוריד אותו? את אשכנזייה, תהני מזה!״. ממש לא מתכוונת להשתעבד להסרת שיער עד סוף ימי חיי, ובכך נגמר הסיפור, תודה ושלום. אתה מוזמן לא לגעת בבלונדינית שעירות כמוני. 
.
״הטעות הכי גדולה של נשים זה שהן חושבות שהן מתלבשות בשביל עצמן״ - הטעות הכי גדולה שלך היא שאתה בטוח שאתה מתת האל למין האנושי. אבל נמשיך. 
.
״להיות באופנה זה חשוב. אם כולן עברו ללבוש סקיני ג'ינס, אל תלבשי לי ג'ינס מתרחב משנות ה70 שסבתא שלך העבירה לך מתנה״ - דביל. לא מתכוונת אפילו לדבר על עניין של טעם אישי, עד כמה שזכור לי, אופנה היא דבר משתנה, ווינטג׳ היא לא מילה גסה, ולא שמעתי שמינו אותך לנשיאות בית המשפט הגבוה לאופנה. 
.
״ממש לא קשה לקלוע לטעם של בנים - סקיני ג'ינס טייץ ומכנס קצרצר. אולי חצאית אחת. כל דבר אחר שקשור לרגליים פשוט לא״ - הבנתי. אם ככה, עליי לוותר לנצח, שכן אני לובשת טייץ רק כשאני עושה ספורט, ורוב המכנסיים שלי הם לא סקיני. האם הדרך היחידה למשוך תשומת לב (בהנחה שאנחנו רוצים כזו מלכתחילה) היא לבוש פרובוקטיבי? האם רק תחת וציצי הם הם שימשכו אליי את בן הזוג הפוטנציאלי המתאים? האמת היא שלפי מחקרים האיבר הראשון שגברים וגם נשים שמים לב אליו הוא העיניים. אבל תודה על העצות החמות. 
.
״נתונים - אין יותר מידי מה להרחיב פה, תהיו ערות לנתונים הטבעיים שלכן. את שמנה? אל תלבשי חולצת בטן, תלבשי משהו אוורירי ולא צמוד״ - זו עצה שנכונה לכל אדם שבא לקנות בגדים, לא ברור לי אך זה קשור. 
״אלוהים בירך אותך בציצי לא קטן? מחשוף. עמוק מידי זה לשרמוטות, קטן מידי לא עושה את העבודה״ - כמובן, שכן אם לא אחשוף את שדיי עד כמה שניתן, מי בכלל יסתכל עליי?
.
״חוטיני. חוטיני. חוטיני״ - אני אהיה קצת בוטה כאן: ממש לא מעוניין בפיסת חוט שתידחף לי לתחת למשך שארית חיי. זה לא נוח, ובכנות, יש דברים אחרים שאדחוף לתחת לפני כן. 
.
״כל תחתון אחר פשוט משדר שאת עדיין ילדה״ - איזה כיף לשמוע כאלה דברים אחרי גיל עשרים! תודה לך!
.
״הרבה בנות עושות את הטעות וקונות בשמים שהן אוהבות את הריח שלהם. אל!״ - קודם כל, הצעת בשמים שלא שמעתי עליהם. דבר שני, אני חושבת שמספיק גברים החמיאו לי על הריח שלי, ואני מודה שפיתחתי את חוש הריח הזה לגמרי בעצמי. 
.
״תמיד תסתובבו גם עם בושם ודאורדורנט בתיק - אסור לבנות להסריח בשום סיטואציה, ויותר מזה, אתן חייבות להריח טוב בכל סיטואציה״ - ומה איתך, בנאדם? למה זה כל כך ברור מאליו שנשים צריכות להיות כליל השלמות? לא נראה לך שדוחפים לנו אידאלים מסריחים מלמעלה דרך פרסומות ומגזינים, אז עכשיו גם צריך לעמוד בסטנדרטים בלתי אפשריים? מזכיר לי עד כמה הייתי שבויה בתפיסה הזאת פעם, עד שחבר שלי הסניף אותי כשחזרתי מאימון, בעודי בורחת למקלחת, ולא נתן לי ללכת עד שלא שכבנו. הוא אמר שאחרי אימון הריח הלכאורה מסריח הזה, מגרה בטירוף. או: ברוך הבא ל-wildlife, אנחנו עדיין חיות אחרי הכל. 
.
״גם נגיעה סתמית בכתף נותנת תחושה אישית לכל סיטואציה. זה משאיר רושם טוב ואישי ובעיקר זה גורר את המחשבות של שאר האנשים למקומות, נקרא לזה מקומות יותר מוצלחים״ - טוב. נו, צודק. 
״אז אם כבר התקדמנו והצלחתן לצאת מהמטבח - הגיע הזמן לעבוד״ - אהבתי את המילה ״התקדמנו״. כאילו והיית בכלל במטבח, ונאלצת להילחם על זכויותיך, אידיוט. 
.
.
כאילו, ברצינות, את החלקים שתקפתי, מי למען השם מסכים עם זה, והוא לא דביל ממוצע כמו הכותב?
שוביניסטי, סקסיסטי.. יש טעם שאמשיך? אני מרגישה כאילו כל הדברים שחששתי שאנשים חושבים, מתגשמים.

נכתב על ידי L.M. , 1/7/2013 23:13  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-5/7/2013 17:56




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)