לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

מנגנונים


אולי לא לכל דבר יש סיבה, אבל התגובות שלי למצבים האלה הן קיצוניות. כמו כש-ג׳ כתבה לי את המכתב המעליב ההוא, ופשוט וקל מחקתי אותה מחיי (אף על פי שהיא מרשה לעצמה לעשות לי לייקים בפייסבוק, שרק מראים עד כמה היא רוצה בקרבתי ועד כמה היה חכם מצידי להעיף אותה לאלף עזאזלים).

 

אם את/ה הולך לפגוע בי, כדאי שתדע: אצלי אין הזדמנות שנייה. תקראו לזה אגו, אולי אפילו התנשאות, אבל זה מנגנון ההגנה הכי טוב, because you don't get second chances with me. ברגע שבו הגעת למעגל הכי קרוב אליי ועשית משהו שהוא שפל/אגואיסטי/שלא סופר אותי בכלל, אתה מוזמן לשכוח מאופציה ב׳, פשוט כי אני כבר לא אהיה שם. לא תמיד אשלוט בזה, אבל הזלזול שאחוש כלפיך בכל הזדמנות היא בלתי נמנעת.

 

אז כשהוא הציע שנזמין את הדוד המהמר הרמאי, שהפיל אותנו כלכלית, פשוט כי אנחנו מזמינים את כל הילדים שלו - אמרתי ״ממש לא״, והודעתי בנחרצות שאם הוא מגיע הם יכולים לשכוח ממני. כי כשאת מקבלת טלפונים ממספרים חסויים שאומרים לך שדוד שלך רשם אותך כערבה לו, והוא חייב עשרות אלפי שקלים - הוא יכול ללכת להזדיין מצידי, ואם יבוא לבקש עוד משהו, כדאי לו להיות מוכן לבעיטה מסובבת לפרצוף.

דביל.

 

ועוד יותר דבילי זו הסליחה הזו.

מה סליחה? ידעת טוב מאוד מה אתה עושה - עכשיו תאכל את מה שבישלת.

נכתב על ידי L.M. , 15/11/2013 19:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-17/11/2013 19:28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)