לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: .. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פיטורים במסווה


 

לא יכול להתפשר יותר על משמרות, כך שאם תוכלי לעמוד בהתחייבויות הקודמות שהיו לך אלינו, מעולה. אחרת, אל תשכחי לשלוח מכתב התפטרות כחודש לפני תחילת הלימודים.
אני מסתכלת על התאריך. זה היום, אני ממלמלת.
כן, שבוע יותר, שבוע פחות זה לא קריטי.
וגם שלוש משמרות זה די הרבה. לא מספיק? אני עובדת פה כבר 9 חודשים.
אני מבין... אני פשוט לא יכול להרשות לעצמי את זה.
.
.
אז אני מובטלת, החל מעוד חודש.
מתחילה לעשות משהו בנידון. אדווח בסיום הבישול, או כאשר אשליך את התינוק יחד עם המים.
.
.

.
לך על זה
ואל תעשה את זה
הגירסה המנומסת ל״תישארי אבל תשתקי״.
.
התחלה של משהו שאני לא יודעת את סופו.

 

נכתב על ידי L.M. , 19/9/2012 16:04   בקטגוריות אם הקירות יכלו לדבר., מספיק ודי., עכשיו טוב.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיפול בהתעללות


אני לא זוכרת אם הודיתי בזה אי פעם, אבל אבא שלי התעלל בי מילולית כל חיי. בי, ובאחים שלי. חלקם בגרו וברחו ממנו זה מכבר, אבל אני כבר למדתי להתמודד עם הטרוריזם הזה, יודעת איך להתעלם ממנו ומתי לנצל אותו לטובתי. ממש אסטרטגיית מלחמה.

 

בערב החג, הוא לחץ על נקודות חלשות ושבר אותי סופית. אז הגיתי תוכנית, הנשעת על העובדה שהוא יודע שאני מספיק חמומת מוח ומממשת כל איום המופנה אך ורק כלפיו. כבר שנים (מגיל 16, ליתר דיוק), שהוא מתרה בי ספק-בצחוק-ספק-ברצינות להביא ילדים. תמיד אני מגניבה לו מבט Bitch, please, עוד לפני שהיה 9GAG, והוא מתמרמר לו בשקט, יודע שהוא נובט בי את הלחץ הזה. הפעם הוא הלך רחוק מדי.

 

אני: "אין נכדים, אתה שומע?".

הוא: "סליחה?".

אני: "אין נכדים. תתפוצץ, גם אם יהיה לי בן זוג, בעל, תורם זרע, אף לא אחד מהם יביא לי ילד אם תמשיך עם ההתנהגות הזו".

הוא: "מצחיק מאוד".

אני: "זוכר מה קרה בפעם הקודמת שפקפקת בי? היו לך 100 נקודות בתחילת הערב, הלכו לך שתיים על ניסיון דוחה לחנך ילד של אנשים אחרים למרות שהוריו ביקשו ממך לא לעשות זאת. הנהיגה הפסיכית שלך הורידה לך עוד נקודה. כשתגיע לאפס, אני נשבעת, אני לא אביא ילדים עד שלא תמות".

הוא: *צוחק*.

אני: "אני נראית לך צוחקת?".

הוא: *מרצין*.

 

נראה לי שלראשונה, זה עלול לעבוד.

 

 

עצם העובדה שהוא חולה, ומופתע כל בוקר מחדש מעצם העובדה שהוא עדיין לא מת, גורמת לי להרגיש כמו ילדה מחורבנת.

האם אסטרטגיית מלחמה שכזו היא לגיטימית גם נוכח מצבו? לא יודעת.

נכתב על ידי L.M. , 17/9/2012 16:55   בקטגוריות אם הקירות יכלו לדבר., כוח רצון., מספיק ודי., תקועה בראש של עצמי.  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-19/9/2012 14:13
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)