לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לדעת שהאהבה מנצחת.


לפעמים, אני לגמרי מונעת על ידי גחמות קטנות.

10 קילומטרים ריצה, 10 קילומטרים של מחשבות כתובות שרצות לצידי על הכביש, נבהלות מרוכבי אופניים, משתרכות אחריי בקוצר נשימה.

 


 

 

אני חושבת שלמקרים בחיים יש משמעות.

בדיוק כשבאתי לפרסם את הפוסט הזה, התקשרה אליי חברה טובה (בת 28, ככל הנראה הגיל האמיתי שלי), והודיעה לי שהיא מתחתנת. כמו בפעם הקודמת שהודיע לי חבר קרוב על חתונה, התקשיתי למצוא מילים. הגבתי ב-"וואו", בהתרגשות וצחוק מתגלגל. "אני לא מאמינה! איזה יופי", והיא עונה לי "איזו חמודה את, אני חושבת שזו התגובה הכי נרגשת ששמעתי, אחרי אמא שלי". משהו נוגע בי עמוק, בהצהרת הכוונות הבורגנית הזו, כשהיא של מישהו שקרוב אליי. אני מכירה את המשברים, את הכאבים, את הבעיות העמוקות ואת האהבה הגדולה.

 

לדעת שהיא מנצחת? זו רק סוכרייה על מקל.

נכתב על ידי L.M. , 29/9/2012 11:53   בקטגוריות עכשיו טוב., אהבה ויחסים, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-1/10/2012 17:46
 



שקט נפשי במרפסת


אני יושבת במרפסת, לומדת בשקט הבלתי מתפשר הזה. עמוד, ועוד עמוד, שעה ושעתיים ושלוש. הריקנות בבטן מתחילה להציק לי ואני מחליטה לאכול צהריים. כשהאוכל כבר עושה את דרכו אל הבטן שלי, נהיה לי חם, ואני מורידה את העליונית הדקה. לגופי מכנסיים אדומות בהירות, ארוכות דקות ועדינות וגופייה כחולה רכה. השיער שלי אסוף ברישול ובעודי חוזרת אל המרפסת, הרוח הקלה מפתיעה אותי. עוד לא שקיעה, הצד הטוב של השמים עוד מאיר על צידו השני של הכביש ועיניי מתכווצות אפילו בלי פגיעתה הישירה של השמש. הרוח הקלילה מעיפה את שיערי בקלילות, גורמת לו לדגדג אותי בכתפיים, בשכמות. חלק מהשיערות מדגדגות לי את החזה, גולשות בחציפות אל תוך המחשוף וגורמות לי להצטמרר. הצילון שמעליי מתנופף ומרעיש מהרוח, קווצת שיער סוררת נכנסת לי לעין.
ככה אי אפשר ללמוד. אני עוצמת את עיניי ומטביעה בעיניי רוחי את ההרגשה הזו כפי שהיא בכל אחד מחלקי גופי. הדגדוג הבלתי פוסק רק מגביר את החיבור שלי אל הרוח הנעימה, גורם לעורי להפוך לברווזי ולעונג לפשוט בגופי.
אין לי על מה להצטער, כמדומני.

נכתב על ידי L.M. , 26/9/2012 15:01   בקטגוריות עכשיו טוב., אופטימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-27/9/2012 17:02
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)