לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

חשק


לפעמים הוא נדמה כדבר כל כך חמקמק, כאילו ואם אין לי חשק, קשה לי להאמין שאי פעם היה לי.

.

בשבועות האחרונים אני לא מבשלת, ״זה בגלל המחסור החמור בזמן״, אני מתרצת לעצמי. אבל זה לא זה. היום הייתי על סף קניית מצרכים, רגע לפני שנחתה על המוזה ודמיינתי מתכונים חדשים לשפצור, פקחתי את עיניי. מולי עמדו שורות שורות של פירות וירקות, תבלינים וריחות, וכולם כולל כולם לא עשו לי את זה. כל מה שהתחשק לי זה להתחבא מתחת לפוך ולא לאכול יותר לעולם. ככה לפחות לא תכאב לי הבטן.

.

זה נחת לי על הראש כמו משקולת: אין לך חשק, זו הסיבה שאת לא מבשלת, אוכלת מהר (רק כדי לסיים עם זה), גונבת שוקולד כדי לא להירדם (הכל רק לא קפה). משהו לא הסתדר לי.

המשקולת השנייה שנחתה עליי, הייתה תוך כדי ריצה: אין לך חשק לאכול, כמו ש... אין לך חשק לסקס.

כן, גבירותיי ורבותיי, לא בא לי סקס. אפילו בשבוע שעבר, שזה הזמן הכי חרמן ובלתי נשלט אצלי בחודש, לא התחשק לי כלום.

.

לא יודעת אם מתים מזה, אבל אני ממש לא מרגישה מי-יודע-מה חיה.

מצטמררת רק מהמחשבה.

ומכך שאנשים חסרי חשק הם אנשים שאין להם מה לומר, מה לתרום. מה יש לאהוב בהם בכלל?


נכתב על ידי L.M. , 29/12/2012 23:51  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ינון מימיק ב-1/1/2013 20:48
 



הוא כבר לא זוכר איך קוראים לי.


אני בוכה לו בסקייפ.
״בטח שהוא זוכר! תראי: בייבי, מי זו? עם מי אני מדבר?״.
בייבי הוציא את המוצץ ומלמל את שמי. ״מה? היא לא שמעה אותך״. ״עם L.M!".
תכל׳ס, כל מה שהייתי צריכה.
והדמעות זולגות מעצמן.

נכתב על ידי L.M. , 28/12/2012 23:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)