לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

אל תוותרי


אחי עשה עליי פסיכולוגיה הפוכה. Being the gullible person that I am, אכלתי את זה. 
ואולי הוא בכלל לא ניסה. הרי אני זו שנשברתי לו בטלפון, מרחק שנות אור, לא מצליחה למצוא משמעות למעשיי. אני זו שאמרתי שאין לי כוח, שלא בא לי. התחלנו לדבר על דחיית התואר. אולי אחזור להיות ג׳דאית המסתובבת לה בעולם, כמו אז, לבדה. איזו תקופה נהדרת, אמרתי לעצמי ולו, כמה נהניתי, איזו מחברת תובנות והתבגרות נפשית השגתי.
ואז... אז התחילו לחלחל הספקות. נזכרתי ברגעים הקשים, בגעגועים, באיך זה מרגיש להיות תלוש מהמציאות, ולא לדעת איפה אתה כשאתם קם בבוקר. 
.
והנה אני, התקבלתי בדיוק לאן שרציתי, אני על המסלול אל החלום, וברור לי שאקטוף עוד כמה חלומות בדרך. 
צאי מזה, עצלנית, ולכי לעשות משהו עם החיים שלך: עד שיש לך כיוון, אין מצב שאת מפספסת את הפנייה.
.
יאללה, די דיבורים.
(כל כך חסרת מעוף כשאני פרקטית...)

נכתב על ידי L.M. , 30/4/2013 22:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-2/5/2013 18:44
 



על הטרדות מיניות בישראבלוג


קודם כל, אומר זאת בצורה ברורה: מעולם לא הוטרדתי מינית בצורה פיזית.

עכשיו, כשזה ירד מהשולחן, אני יכולה להגיע לנושא. מדי יום כותבים כאן מאות ואלפי אנשים, בעיקר צעירים, המבססים את הקשרים ביניהם על המילה הכתובה. בין אם בא לי עכשיו לתאר סקס מדהים שהיה לי או לספר על הבוקר המנומנם של אתמול, ברור לכולן ולכולם כאן שכאן מותר הרבה מעבר למה שהיינו כותבים בחיים האמיתיים, על במה פתוחה, כשכולנו יכולים לדבר ולהישמע.

.

בדיוק כמו שאת אותו אקט מלהיב אני לא אפרסם בפייסבוק (ואולי זו רק אני), כי זה לא מקובל, וגם לא מה שארצה שישמעו מפי, כך גם ברור שאין מקום אמיתי לתגובות מטרידות הפונות אליי או אל הדברים אותם אני כותבת.

.

לפני קרוב לשנה פתחתי מייל אנונימי לבלוג. הרגשתי שזה משהו שאני צריכה, זרוע מנותקת מהפומביות שבאתר הזה, פרטיות. במהלך הזמן, קלטתי שלפחות חצי מהמיילים שהייתי מקבלת הכילו הצעות כאלה ואחרות, פעמים רבות מדי במילים גסות, מתוך הנחה שאם אני כותבת בחופשיות על המיניות שלי, זה בסדר להתייחס אליי כמו אל זונה או כאל נימפומאנית שכל דבר מדליק אותה ועושה לה את זה.

.

אז לא.

זה לא בסדר לפנות אליי במילים "סקסית, חתולה מלוכלכת, מה הייתי עושה לך...".

ולא.

זה לא עושה לי את זה לדעת ש-"החברה שלי בדיוק הלכה והייתי חייב לשלוח לך הודעה - אני חייב לדעת מי את!", ולהמשיך לשלוח עוד ועוד הודעות ושאלות על מי אני ולמה אני כזאת כלבה שלא עונה.

וממש, אבל ממש לא.

אני לא רוצה לדעת שאתה "שובב וחרמן", ובייחוד לא שאתה עומד להיות אבא.

.

אני מתנצלת, יש דברים שלא עושים לי את זה. יש דרגות שונות של הטרדה. חלק מהדוגמאות היו קשות מדי, חלק מהן היו פשוט מטופשות. שמתי כאן בסה"כ שלוש דוגמאות מתוך מעל 20 מיילים שהגעילו אותי ברמות כאלה ואחרות.

 

 

עריכה:

 

הבוקר ישבתי לי בשיעור, הרגשתי רע בגלל הקפה ששתיתי (אני לא אוהבת קפה, לא שותה קפה, זה קצת כמו אקמול לעייפות שלי) והלכתי לשירותים. בדרך לשם, הצצתי אל המייל המדובר שלי, זה שאליו מגיעות הודעות על תגובות לפוסטים שלי, וראיתי שיש לי תשע תגובות חדשות. 
.
תשע? מה? מה קורה פה?
הרי פרסמתי את הפוסט אתמול בכלל ו-... פאק. מישהו המליץ. הרגשתי איך הדם יורד לי מהפנים, ועד שהגעתי לשירותים כבר הייתי לבנה לגמרי. 124 כניסות מהבוקר.
.
אני אנונימית מסיבה מסויימת, חשבתי לעצמי, למה את לא מורידה את זה וזהו? הרי את אוהבת את העובדה שאת לא מקפיצה פוסטים. נעים לך להרגיש טוב עם ה-40 כניסות ליום שלך. עד עכשיו נכנסו אליי היום 1,349 אנשים. רק לכתוב את המספר הזה גורם לאצבעות שלי לרעוד. מה יקרה אם מישהו יזהה מי אני, רק מעצם הכתיבה? מה יקרה אם מישהו יעשה אחד ועוד אחד ויגיע למסקנה ש-היי, אני זו אני, ומה הקטע עם כל ה-sex talk שהולכים פה?
.
למרות הרצון העז שלי לבקש שיורידו את הפוסט שלי או אפילו למחוק אותו בעצמי, הגעתי למסקנה שיותר ויותר אנשים מבינים על מה אני מדברת. שאפילו הרגעים הקטנים והמגעילים האלה שלא נופלים תחת הגדרת ״הטרדה מינית״ והם בהחלט ברי-נפנוף, הם הרגעים שבהם אנחנו צריכות להחליט אם אנחנו בסדר עם זה, אם ״הבאנו את זה על עצמנו״, ואם בא לנו ״להפסיק להיות כבדות״. 
.
.
אז תעשו לי טובה, ואל תעשו לי עוד התקפי לב כאלה - אני לא אעמוד בזה. 
.
וגם, תודה. 

 

נכתב על ידי L.M. , 28/4/2013 17:50  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-3/5/2013 11:32
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)