לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013


"יש לי מישהו להכיר לך".

.

זה לא חדש לי, בערך מאז שאני בת 5 מנסים לשדך לי ילדים, נערים וגברים. הפעם לא הייתה שונה מאף אחת מהפניות בשנים האחרונות.

.

"אההה...".

"הוא בן 31-32, מקסים, תואר שני ב-X, גר ב-Y, הכי יתאים לך".

"האמת ש... אני סוג של בדיבורים עם מישהו... זאת אומרת".

"מה פתאום, את לא צריכה להסביר לי".

"לא, אני פשוט לא אוהבת ג'אגלינג, ואם אני פה, אני פה, ואם אני שם, אני שם".

"בת כמה את בכלל? עשרים ו...".

"שתיים".

"מה? את קטנטונת!".

"כן".

"את כזאת... לא יודעת, אין סיכוי, את כל כך בוגרת, ומקסימה ברמת ה.. לא יודעת, לא משנה".

"מה?".

"תשמעי, גברים בגיל הזה מחפשים בעיקר חתונה".

"כן, זה מובן לי, אני מחפשת את אלה שלא".

"בגילאים האלה? לא הייתי מציעה אם הייתי יודעת".

"האמת שהאקס שלי כרגע בן 30, זה בכלל לא מופרך. בחורה בוגרת צריכה גבר בוגר, לא?".

"זה מטורף שאת בת 22. לא נעים לי בכלל לקרוא לך marriage material".

"אני מבינה. זו לא את, זו אני".

.

.

יא אללה, כמה שזה מאוס לשמוע שזה מוזר שאין לי חבר, שאני לא במערכת יחסים ארוכה של איזה 4 שנים לפחות, שעוד לא שלפו את הטבעת וכרכו לאסו סביב מותניי, ורכבו עמי אל עבר השקיעה.

 

נכתב על ידי L.M. , 31/5/2013 19:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-1/6/2013 17:40
 



עם בקבוק יין הביתה


איזו שכרות!

.

״תגידי, יש לך מישהו? את נראית קצת שמחה״

״אההה.. האמת שמישהו התחיל איתי בסופ״ש. בהתחלה נפנפתי אותו ואח״כ הוא הזמין אותי בפייסבוק להופעה״. 

״ידעתי!״  

I was busted...

.

מתחילה לרקוד עם שתי בחורות חמודות רנדומליות. מגלה שהן עובדות באותו מקום עבודה של האקס. 

״שיו, איזה קטע, האקס שלי עבד אצלכם!״. 

שתיהן יחד: ״מיייי זה האקס שלך?״. 

״אהה לא אומרת :)״

״נוווו״

״טוב זה x y". 

״מאיזה מחלקה?״. 

״שנתיים, נראה לכן שאני זוכרת? לקח לי דקה להיזכר היום איך אומרים מכונת כביסה!״. 

צחוקים. 

תמונות. 

טלפון. 

.

I'm on fire. 

.

"Where are you from?"

"I'm from MARYLAND, and you?"

"I'm from tel aviv..."

"Jesus, there's no way you're Israeli! You're accent is too god damn good!"

.

All in all,

היה ערב שכרות מוצלח במוזיאון. 

נכתב על ידי L.M. , 30/5/2013 23:26  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וני ב-1/6/2013 19:09
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)