לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

תמיד הוא נראה לי נחמד



תמיד הוא נראה לי נחמד. 
שיער לבן עבה, לא קצוץ, כאילו וממש במקרה הוא כבר לא בלונדיני. אני זוכרת איך הוא והבן שלו היו מסתובבים עם הכלבה הגדולה שלהם, שנדמה שמובילה אותם ואת הצהריים אל בין עצי הפארק. תמיד הייתי מנופפת לשלום, לא בטוחה אם אנחנו מכירים מביה״ס, או סתם, מהשכונה.
.
לא אשכח איך אחרי שחזרתי מחו״ל, בפעם הראשונה שיצאתי לחקור את השיפוץ שעשו בגינה, ראיתי אותם. היא הצטמקה תוך חצי שנה ודמתה יותר לצ׳יוואווה מאשר לכלבה העצומה שהכרתי. לא היה צורך לשאול מה קרה לה, וגם לא מדוע הילד כבר אינו יוצא לטיול איתה ועם האב. שתיקה לפעמים נותנת לנו לחשוב לבד. 
.
כבר מזמן שהם לא יוצאים לטייל. קרוב לשנה שאני רואה אותו בגפו בלבד. שיערו הלבן דליל מבעבר אך עדיין עבה וצומח לגובה. רגלו נגררת מאחוריו כשהוא מתקדם אל עבר תחנת האוטובוס המשותפת. אני מחייכת אליו לשלום בעוד האוטובוס מגיע בדיוק בזמן. 
״יפה, על הדקה!״, הוא אומר. 
״כן, מפתיע״, אני עונה. ״לא תמיד זה ככה.״
״כבר קרה לי פעמיים שהגעתי בדיוק בזמן וראיתי אותו מאחור. וכל פעם כזו, עשרים רגע מתבזבזים לי, עשרים רגע!״. 
״אני כבר למדתי, להגיע כמה דקות לפני הזמן״, אמרתי ותהיתי למה היום הגעתי רק דקה קודם. 
״אני פה כבר מ-8:30, שיהיה״. 
.
עלינו על האוטובוס, כל אחד במקומו. 
ירדנו בדיוק באותה תחנה. שמתי לב פתאום לקמטים בפניו, ונופפתי לו לשלום מבלי לשאול. 

נכתב על ידי L.M. , 29/7/2013 08:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Suffer For Me ב-4/8/2013 18:30
 



אז למה לי סקס עכשיו?


טוב, אני מקווה שאף אחד כאן לא באמת חושב שאני מתכוונת להמשיך להעביר ככה את חיי. מי שקרא כאן בשבועות האחרונים כבר מכיר אותי, ואת העובדה שאני אכן משתדלת לקיים איזשהו ניסיון להנות מעצמי ומהמיניות שלי גם אם לא עשיתי סקס כמו שצריך כבר זמן ארוך מאוד.

 

הרעיון הזה, של ללכת אל מישהו שיפתור לי את הבעיה לא עלה לי בראש, ובכן, כי לא באמת הבנתי שיש בעיה. הכל היה מאוד מעורפל ולא מוגדר, עד שהתחלתי לקרוא לפני שבוע פלוס את הפוסט האחרון של A. מצאתי את עצמי קוראת מילים שאמורות לעשות לי את זה, רצפים של פעולות, של נגיעות, של תנוחות שאמורות להביא אותי לכל הפחות לאיזשהו ריגוש מיני. ולא. למרות שפעם הייתי נהנית לקרוא את זה, נדמה היה שזה לא זה. התחלתי להילחץ.

 

אם היא לא הייתה שואלת ומכוונת אותי לשם, נדמה לי שזה לא היה קורה לעולם. תודה לך שוב.

 

 

ניסיתי להיזכר בימים שלי עם ה-אקס, הוא שלא הייתי מסוגלת לתת לו לישון לפני שביזבזנו איזה 2-3 קונדומים. הוא האחד והיחיד שנמשכתי אליו אי פעם בצורה כזאת. וזה נורא. לא מספיק שאנחנו לא בשום סוג של קשר, נדמה לי שגם אם היה לי טוב בתקופה שעברה, לא הרגשתי שאני נמשכת אל אף אחד מאז. בוודאי לא ככה.

 

 

אני רוצה להפסיק להתייחס אל זה כאל עוד אחת מרשימת ה-To Do שלי.

אני רוצה להימשך, אני רוצה לכתוב מתוך הרגשה אמיתית ולא מתוך זיכרון עמום של מה שפעם זרם וגעש לי בתוך הגוף. 

אני רוצה לרצות את זה, להיות רעבה לזה, לחפש את זה. לא רק לומר לעצמי שזה לא כיף להיות לבד, להרגיש את זה בוער.

 

 

אני רוצה סקס.

 

עריכה:

וזו הסיבה שקבעתי תור לסקסולוגית.

 

נכתב על ידי L.M. , 28/7/2013 21:56  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוגאי ב-5/8/2013 19:53
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)